Anonym bruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Jeg skal selvfølgelig ta det opp med psykiater, men lurer på, som overskriften sier, om det er vanlig.Tar 30 mg aduvanz to ganger om dagen med 7 timer i mellom. Er i fin form fire fem timer etter at jeg har tatt de, men blir stuptrøtt midt på dagen og tidlig på kvelden. Burde jeg ha lavere dose? Eller går man opp i dose? Igjen..Jeg skal selvfølgelig ta det opp med psykiater. Vil bare vite om det er vanlig og hva dere med erfaring har gjort. Anonymkode: 1a8e5...6e8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Tar 60-80 mg ritalin og blir drittrøtt når det går ut av kroppen. Henger ikke i så lenge på meg.. kanskje 4-5 timer. Kan ta ritalin på kvelden og sliter aldri med å sove. Jeg sover bedre med ritalin enn uten. Da våkner jeg sikkert 20 ganger. Det var det som jeg merket det mest på hos meg.. var så sliten og trøtt HELE tiden og gikk i min egen boble. Da jeg tar ritalin fungerer jeg som et normalt menneske.. men når det begynner å gå ut blir jeg kjempetrøtt.. så det er nok et tegn på at du tar for lite vil jeg tro.. men hør med legen din. Kanskje det ikke er riktig for deg. Jeg fikk en annen type først. Strattera.. den var grusom på meg.. følte meg sint hele tiden Anonymkode: 70fcf...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå