Gå til innhold

Dere som gikk fra mannen deres


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge tenkte dere på det først? Når visste du at det var det rette å gjøre?

Jeg har tenkt på det i flere år nå, men har skjøvet tankene vekk pga barna. Får meg ikke til å ta steget pga dem.

Anonymkode: adc02...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan snakke for meg selv, barna fikk det mye bedre da vi flyttet for oss selv! Bestemte brått etter et innlegg her inne og trengte en wakeup! Vi kvinner tror vi tenker på barna når vi forblir i et dårlig forhold, mens menn stikker glatt ute å se seg tilbake!

Anonymkode: f1415...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått fra mannen min, men de jeg kjenner som har gjort det har gjort det fordi de har funnet en annen...

Mamma gikk fra pappa da hun ble forelsket i en annen mann, hun var utro også og det var en helvetes skilsmisse.

Søsteren min gikk fra sin mann da en ny mann åpnet øynene hennes for at det finnes et bedre liv der ute. Hun var ikke utro, og det gikk litt tid fra hun ble skilt til ny mann fikk komme inn i livet hennes, men den nye mannen var der hele tiden og kjente både henne og ungene hennes godt da han ble presantert som kjæreste. 

Begge mennene som ble forlatt, både min pappa og søsterns eksmann var søplemenn. De skulle nok aldri blitt fedre noen av dem, og aldri vært i den type forhold hvor de kunne trampe en kvinne helt ned.

Anonymkode: 0b4be...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn blir ikke glade av ulykkelige foreldre, og tro du meg - de merker det. 

Nei, jeg oppdaget ganske tidlig at han ikke kom til å være tro mot meg, men håpet det ville forandre seg. Ble gravid, psykisk nedrykket av mannen samtidig gjennom de neste årene og brukte de siste kreftene mine til å komme meg ut av forholdet da minste var noen mnd gammel. Jeg visste det var det beste for barna, hadde tenkt det lenge men jeg turde ikke gå fra han. Hadde en plan og forstod at det var løsningen.. 

Vanskelig avgjørelse å ta uansett. 

Anonymkode: 286e5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg dyttet ut konen min /

Jeg hadde hovedansvar for alt 

Hun kastet skittentøy på gulvet og så godt ut

men

det gjorde forferdelig vondt lenge

Har barn og lever i nytt forhold

men mitt råd er

kan du få det på skinner er det mye verdt

 

man kan bygge noe nytt

Ja

men prøv ekstra runde før du er sikker på utgang 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...