Gå til innhold

Fortell om ditt morsomme kjæledyr😀


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes dyr er så morsomme og gjør så mye rart. Min katt er skikkelig kosete, og har fast plass ved sengen min hver natt. Jeg må holde hånden ut og klappe den til vi begge sovner, ellers kommer den opp i senga og mjauer meg i øret. Hvis jeg ikke har lagt meg til kl. 11 starter den å gå rundt å gnåle og mjaue helt til jeg legger meg 😄

Anonymkode: 89a42...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg passet en hund som lå ved sengen min om natten. Når jeg hadde lagt meg for kvelden, kommet meg godt ned under dyna så kom han alltid bort til meg og ga meg en klem ❤️

 

Anonymkode: 1aeab...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var tenåring så hadde jeg en hund som lå på soverommet mitt om natten, aller helst i sengen. Men da ble det gjerne litt trangt om plassen, så noen ganger la han seg mellom meg og veggen, og satte beina mot veggen og dyttet meg ut av senga 😂

Anonymkode: c9b2e...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboens katt er ganske morsom når eieren ikke er hjemme. Vi har nøkkel til kattens hus og pleier å gå inn og besøke den og gi mat når eieren er borte. Dette har katten skjønt og hvis det drøyer litt utpå ettermiddagen uten at matmor har kommet hjem så kommer katten til oss og liksom sier ifra, mjauer og viser seg i vinduet. Når vi lukker opp løper den til huset sitt og ser seg bakover for å se at vi blir med. 

Anonymkode: 79e71...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hund, og det meste den gjør er nok helt normalt, men vi synes jo det er søtt og morsomt da.

F.eks. kan jeg klø hunden på brystkassen. Når jeg slutter, tar hun labben sin bort til hånden min og løfter den tilbake for at jeg skal klø mer.

Hver lørdag spiser vi sent mens vi ser en film og tar et glass vin til maten. Da legger vi også et teppe i sofaen og gir hunden en frossen kong med leverpostei. Allerede når vi begynner å dekke på bordet vimser hun i beina på oss, og med en gang teppet blir løftet fram, går hun og slikker seg ivrig rundt munnen, hun vet hva som kommer.

Eldstebarnet har ikke helt klart å overholde regelen om å ikke gi hunden mat ved bordet, de andre er flinke der. Så når hunden ligger og sover, kan alle gå opp og ned trappene, ut på kjøkkenet osv uten at hun reagerer, bortsett fra eldstemann. I samme sekund som han går ett skritt i trappen kommer hunden løpende alt hun kan i et intenst håp om at han skal i retning kjøkkenet (kanskje det blir en godbit?).

Anonymkode: d7f13...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd. Jeg har ikke dyr, men historier som dette gjør meg glad. 

Håper det er flere som vil dele gullkorn fra dyreverden. 

Anonymkode: a3a44...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en liten hund som får lov til å ligge i min seng om natten, for det syns jeg er så utrolig koselig. Men hun kan liksom ikke helt tro at hun får lov, selv om hun alltid har det, så hver kveld står hun ved sengekanten og piper. Og når jeg klapper på sengen og sier at hun kan hoppe oppi (hun klarer det lett), så hopper hun bare opp med forabbene på sengekanten for at jeg jeg skal løfte henne. og og når jeg da strekker armene frem for å løfte henne, strekker hun forlabbene opp og ut til siden, som et barn som skal bli løftet, så jeg lettere skal få grep under "armene" hennes.

Og når vi skal på ferie er hun ofte veldig bekymret mens vi driver og pakker, fordi hun er redd hun ikke får være med.
Da har det hendt flere ganger at vi plutselig finner henne OPPI en av koffertene 😄 

Og noen ganger har det hendt at vi har glemt å lukke verandadøren, og hun har kommet seg ut. Men hun er så menneskekjær, så i stedet for å stikke av, har hun da bare gått rundt rundt huset og stilt seg ved hovedinngangen så hun kan få komme inn igjen.

 

Anonymkode: 65cee...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli gjenkjent. Katten min stjal Crocs. 16 par. Ble kontaktet av avisa med forespørsel om reportasje.. That did not happen 😂😂😂

Anonymkode: a903e...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med fare for å bli gjenkjent. Katten min stjal Crocs. 16 par. Ble kontaktet av avisa med forespørsel om reportasje.. That did not happen 😂😂😂

Anonymkode: a903e...8c9

HAHAHAHA! Den er jo fantastisk, da, herlige katta! Fra hvem stjal hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

HAHAHAHA! Den er jo fantastisk, da, herlige katta! Fra hvem stjal hun?

Jeg trodde det var terror i begynnelsen. For jeg hater Crocs, og daglig så lå det Crocs på trappa.. men så kom pusen spankulerende.. kry som bare det.. med en croc i munnen. Han er livredd levende kryp, så dette var vel hans bidrag til husholdningen.. 

Han stjal fra naboer i en viss radius.. Blant annet fikk vi nye venner i nabolaget, et stykke unna. Vi kom inn på dette med Crocs.. og endte med å kunne levere tilbake crocsene til datteren i familien 😂😂

Han stjeler ikke lengre. Enten fordi han er for gammel, eller fordi naboene har tatt forhåndsregler.. 

Anonymkode: a903e...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde det var terror i begynnelsen. For jeg hater Crocs, og daglig så lå det Crocs på trappa.. men så kom pusen spankulerende.. kry som bare det.. med en croc i munnen. Han er livredd levende kryp, så dette var vel hans bidrag til husholdningen.. 

Han stjal fra naboer i en viss radius.. Blant annet fikk vi nye venner i nabolaget, et stykke unna. Vi kom inn på dette med Crocs.. og endte med å kunne levere tilbake crocsene til datteren i familien 😂😂

Han stjeler ikke lengre. Enten fordi han er for gammel, eller fordi naboene har tatt forhåndsregler.. 

Anonymkode: a903e...8c9

Haha, så søt!

Anonymkode: 65cee...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes dyr er så morsomme og gjør så mye rart. Min katt er skikkelig kosete, og har fast plass ved sengen min hver natt. Jeg må holde hånden ut og klappe den til vi begge sovner, ellers kommer den opp i senga og mjauer meg i øret. Hvis jeg ikke har lagt meg til kl. 11 starter den å gå rundt å gnåle og mjaue helt til jeg legger meg 😄

Anonymkode: 89a42...121

Sorry, jeg liker katter, men det der hørtes bare slitsomt ut!

Anonymkode: dd7d2...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sorry, jeg liker katter, men det der hørtes bare slitsomt ut!

Anonymkode: dd7d2...9d6

Javel. Det trenger vi ikke å vite. 

Anonymkode: a3a44...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene katten vi hadde var gal etter brukt undertøy og sokker. Noen ganger fikk den tak i det fra skittentøykurven og dro med seg brukte truser og boxere rundt i huset.....veldig morsomt med gjester på den tiden....not. 

Anonymkode: 13f4c...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene katten min sover i senga til mellomste, hver natt. Når h*n sier "nå går jeg og legger meg" kommer hun som et olja lyn og hopper oppi senga😻. Den andre katten min fotfølger meg til badet når jeg jobber tidlig. Da SKAL hun ligge på fanget mitt, mens jeg sitter på do, og ha massasje på ryggen. Når jeg skrur på dusjen vil hun ut av badet, og med en gang jeg skrur av, vil hun inn igjen. Da skal hun se på at jeg sminker meg, og hjelper gjerne til med å hoppe opp i vasken og prøve å fange hendene mine😂

Anonymkode: f73b8...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nymfeparakitt som elsker meg og hater mannen min. Når jeg kommer hjem fra jobb forlanger fuglen at jeg hilser på han før jeg hilser på mannen. Går jeg rett forbi fuglen og til min mann starter fuglen en konsert uten like og kjefter og smeller til jeg snur og går tilbake mot buret. Da plystrer han så fint sånn som gutter plystrer på fine jenter.

Ellers så har jeg hund også som hater å dusje. Når noen i familien sier at de skal dusje løper hun og gjemmer seg. 

Og når jeg river av et ark fra skrivrblokken min tusler hun i buret for da tror hun at jeg har skrevet handleliste og skal på butikken.

Anonymkode: 0f97f...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 13.50, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde det var terror i begynnelsen. For jeg hater Crocs, og daglig så lå det Crocs på trappa.. men så kom pusen spankulerende.. kry som bare det.. med en croc i munnen. Han er livredd levende kryp, så dette var vel hans bidrag til husholdningen.. 

Han stjal fra naboer i en viss radius.. Blant annet fikk vi nye venner i nabolaget, et stykke unna. Vi kom inn på dette med Crocs.. og endte med å kunne levere tilbake crocsene til datteren i familien 😂😂

Han stjeler ikke lengre. Enten fordi han er for gammel, eller fordi naboene har tatt forhåndsregler.. 

Anonymkode: a903e...8c9

Herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund blir vettskremt av egen promp. Han farer opp og løper i ring og sniffer som en gal🤦‍♀️ 

Oog han er redd snegler 

han er en røslig kar på 30 kg , en koseklump og pingle😆

Anonymkode: c2fbf...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår vil være med over alt. Hun har gjemt seg i gymbager, treningsbager, bilen og i vesken min. Et par ganger har vi ikke oppdaget det og katten hoppet plutselig ut av bagen på kamp og på trening. I tillegg sover hun på ryggen.

Anonymkode: d1d49...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ble kjent med min mann, ble kaninen min veldig sjalu. Han satt og furtet med ryggen til, hver gang min mann kom på besøk. Jeg bodde i en bitteliten hybelleilighet og hadde en rammemadrass som seng/sofa.  En gang klarte kaninen ikke å holde seg og etter å ha sittet og furtet lenge, snudde han seg og kom i full fart opp i senga hvor vi satt og tisset i mellom oss og snudde og sprang tilbake og fortsatte å furte med ryggen mot oss. Klar beskjed! 

Anonymkode: 42d94...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 13.39, Anonym bruker skrev:

Med fare for å bli gjenkjent. Katten min stjal Crocs. 16 par. Ble kontaktet av avisa med forespørsel om reportasje.. That did not happen 😂😂😂

Anonymkode: a903e...8c9

Fantastisk!!! :hoho:

Synd dere ikke lot avisen ha en reportasje - det kunne jo blitt morsomt selv om den ikke hadde bilde, navn og adresse på dere eierne ;) Journalisten kunne skrevet den krimhistorien ut av det :D

Anonymkode: 1aeab...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fantastisk!!! :hoho:

Synd dere ikke lot avisen ha en reportasje - det kunne jo blitt morsomt selv om den ikke hadde bilde, navn og adresse på dere eierne ;) Journalisten kunne skrevet den krimhistorien ut av det :D

Anonymkode: 1aeab...a8a

Sånn som denne :D

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/wWoW1/hver-natt-stjeler-katten-brigit-undertoey-fra-menn

Anonymkode: c9b2e...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha-ha :D

Kanskje den og 8c9 sin katt er slektninger :D

Noen jeg kjenner hadde en katt som stjal tidligere, men den stjal naboens haner ;) Bare hanene, aldri hønene.

Anonymkode: 1aeab...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...