Gå til innhold

Pupper og blyanttesten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blyanten sitter igjen under puppen, når den er 'slapp'. Blir det gjort når puppen står rett ut som den gjør minst i løpet av døgnet så blir jo ikke blyanten værende... 

Har jeg fortsatt hengpupper da? Mye å henge seg opp i 🙄

Anonymkode: eebd9...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hengepupper har du når du kan ta med to fulle vinflasker på fest under puppene! Veldig praktisk hvis du skal bære et kakefat i hendene 😁

Anonymkode: 6345e...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blyanten sitter igjen under puppen, når den er 'slapp'. Blir det gjort når puppen står rett ut som den gjør minst i løpet av døgnet så blir jo ikke blyanten værende... 

Har jeg fortsatt hengpupper da? Mye å henge seg opp i 🙄

Anonymkode: eebd9...b53

Når puppen står rett ut i løpet av døgnet? Har puppene dine morgenereksjon??

Anonymkode: 6a189...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener. Kalde pupper, er feks hardere enn varme. Varme kjennes på det slappeste. Men blyantteaten er uansett tull. Det er først og fremst anatomien og størrelsen på puppene som avgjør om blyanten holder eller ei. Og de fleste med gjennomsnittlig normal størrelse på puppene vil kunne ‘holde på en blyant.

Jeg har feks alltid vært slank og vekslet mellom str 75B og 75C i løpet av mitt voksne liv. Blyantene sitter på plass selv om jeg vel går under kategorien ‘ungdommelige sprettpupper. Tenker det er kun dem med under gjennomsnittet størrelse på puppene som ‘består blyanttesten;)

 

Anonymkode: 97b4e...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha aner ikke, men jeg kunne sikkert holdt på plass innholdet i et helt pennal. 😛

Anonymkode: 18118...53d

...trenger da ikke å bry seg med å ta ut penalet. Penalet holder seg fint under puppen altså 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengepupper er jo Guds gave til damer med mange jern i ilden. Det er jo som å ha fått et ekstra par hender. Blyanter, pennal, brilleetuier...lista er uendelig for hva som kan bæres under en pupp i et nødsfall, selv om jeg skulle slitt med vinflasker. Dessuten er det gull med myke pupper i bh. Da kan man også fylle på med leppestifter, småpenger, bankkort, mobil (det gikk bedre den gangen de skulle være så små som mulig) og annet rask, uten at det synes nevneverdig godt. Struttepupper er jo bare i veien. Hengepupper er flyttbare :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser da forskjell på en hengepupp og en struttepupp uten å ta en blyanttest...

En skikkelig struttepupp som ikke kan holde en blyant er enten fake eller ganske liten.

Jeg har noe midt mellom og vil tro mange andre også har det. Brystvorten peker rett frem, puppen er rund og jeg vil ikke kalle det en hengepupp, men en blyant vil likevel kunne sitte under der tror jeg.

Anonymkode: 0a3df...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ser da forskjell på en hengepupp og en struttepupp uten å ta en blyanttest...

En skikkelig struttepupp som ikke kan holde en blyant er enten fake eller ganske liten.

Jeg har noe midt mellom og vil tro mange andre også har det. Brystvorten peker rett frem, puppen er rund og jeg vil ikke kalle det en hengepupp, men en blyant vil likevel kunne sitte under der tror jeg.

Anonymkode: 0a3df...776

Sjalu? Jeg bruker 70C og kan ikke holde en blyant under puppene

Anonymkode: 84816...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjalu? Jeg bruker 70C og kan ikke holde en blyant under puppene

Anonymkode: 84816...551

Skjønner ikke hvorfor sjalusikortet dras hele tiden. Nei, jeg er ikke sjalu, jeg har ganske fine pupper jeg. Men det er bare en pupp, mesteparten av tiden gjemt i en bh liksom.

Kan ikke påstå jeg er så veldig opptatt av pupp, men det er kanskje fordi jeg er 45 år ;)

 

Anonymkode: 0a3df...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sjalu? Jeg bruker 70C og kan ikke holde en blyant under puppene

Anonymkode: 84816...551

Jeg bruker 65 k og kan ikke holde på en blyant. Ikke operert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har noe midt mellom og vil tro mange andre også har det. Brystvorten peker rett frem, puppen er rund og jeg vil ikke kalle det en hengepupp, men en blyant vil likevel kunne sitte under der tror jeg.

Samme som meg, mine er relativt store, så litt "plass" er det pga tyngden, men rekker jeg armene over hodet er det ingen blyant som sitter fast😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille krøll skrev:

Jeg bruker 65 k og kan ikke holde på en blyant. Ikke operert. 

Går det virkelig an? Jeg mener what... Er du sikker på at gjør det riktig? :klo: Lurer på hvordan de ser ut... 

Anonymkode: 4081b...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Går det virkelig an? Jeg mener what... Er du sikker på at gjør det riktig? :klo: Lurer på hvordan de ser ut... 

Anonymkode: 4081b...6d9

Regner med det er en Change størrelse, de er veldig annerledes enn andre steder.

Har du en anatomi som krever at stroppene sitter tettere sammen bak for ikke å gli ned på skulderen så går de veldig ned i omkrets og opp i cup.

Anonymkode: 0a3df...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med det er en Change størrelse, de er veldig annerledes enn andre steder.

Har du en anatomi som krever at stroppene sitter tettere sammen bak for ikke å gli ned på skulderen så går de veldig ned i omkrets og opp i cup.

Anonymkode: 0a3df...776

Change størrelse er nytt for meg. For det høres veldig rart ut, litt for godt for å være sant liksom... 

Anonymkode: 4081b...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går det virkelig an? Jeg mener what... Er du sikker på at gjør det riktig? :klo: Lurer på hvordan de ser ut... 

Anonymkode: 4081b...6d9

Melkespreng 🤣🤣🤣🤣

ikke særlig behagelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lille krøll skrev:

Melkespreng 🤣🤣🤣🤣

ikke særlig behagelig 😅

Det vet jeg alt om, husker jeg følte de skulle eksplodere... 

Anonymkode: 4081b...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille krøll skrev:

Melkespreng 🤣🤣🤣🤣

ikke særlig behagelig 😅

Aahh. Det forklarer alt :D. Husker den gangen jeg hadde melkesprengpupper som kom inn døra flere sekunder før resten av meg :D :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har D-cup. De er ekte, men ingenting å feste en blyant i, under brystet, de står rett ut. Er snart 40 og har ammet 3 barn. Puppene er vel det jeg er mest fornøyd med😊

Anonymkode: 8df95...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har D-cup. De er ekte, men ingenting å feste en blyant i, under brystet, de står rett ut. Er snart 40 og har ammet 3 barn. Puppene er vel det jeg er mest fornøyd med😊

Anonymkode: 8df95...5d3

Herregud, er det mulig? De skulle jeg likt å se🙈😂 

Anonymkode: 4081b...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en F cup. Og holder en full shampoflaske fra L'Oreal oppe uten at den detter ned. Og jeg er normalvektig utfra høyden min. 

Anonymkode: 80ea4...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Lille krøll skrev:

Jeg bruker 65 k og kan ikke holde på en blyant. Ikke operert. 

Alltid stusset over bh størrelser som går utover E....Er det bare i spesial bh forretninger disse fås? Hvilke størrelse tilsvarer den mest om en skal sammenligne med et typisk kjedemerke? Som Lindex feks.

Jeg er nesten anorektisk tynn🙈 Ikke så pent. Men puppene ser store ut ift kroppen, selv m jeg ikke er operert. Bruker 75C. Kunne sikkert brukt 70C, men da blir likevel omkretsen rundt puppene mindre i tillegg. Og så syns jeg det strammer ubehagelig rundt ribbeina selv om jeg ikke har et gram fett der..

65 i omkrets rundt ribben/livet må da være ganske stramt? Samt puppene veeeldog store? Er du liten av vekst ellers?

 Høres ihvertfall ikke veldig naturlig ut fra naturens side...men det er kanskje fordi jeg ikke har greie på slike alternative puppestørrelser😅

Anonymkode: 97b4e...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete tråd av tullete fanatiske damer...

Blyanttester, penaltester osv. Vær glad dere har pupper i det hele tatt! Om den er liten eller stor er det ingen grunn til å freake ut.

Kan man bruke dem som hoppetau, handlekurv eller om de for noen år bare står rett ut før jordas tyngdekraft slår inn spiller da ingen rolle.

Anonymkode: f100c...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...