Gå til innhold

FLAUT (valg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

FNB er størst i de rikeste kommunene (Bergen og Stavanger). MDG hadde et brakvalg og nå føler FNB velgerne seg lurt fordi FNB må samarbeide med MDG. 

 

Er det ikke utrolig?  

 

En annen ting: Er det slik at FNB velgerne ikke skjønner at det kommer andre avgjørelser fremover enn bompenger?

Hvilken brakbom for FNB svelgere som jeg forøvrig ikke tror at har særlig mellom ørene, dessverre. 

 

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom dere er like "glupe" som dere fremstår her inne, forventer jeg raske og kloke svar fra dere! Flere har lest tråden men ingen svar!

 

HI

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 visninger men ingen svar. Det sier alt om forumet her! Ikke opptatt av samfunnsproblemer/løsninger i det hele tatt! Jeg er flau!!!

 

HI

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du tenker skal svare deg og hva slags svar er du ute etter? Du vet at FNB ikke stiller lister så mange steder, eller, så problemstillingen ikke eksisterer ut over noen få kommuner? 

Anonymkode: 9d251...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger jo ikke akkurat opp til en intelligent debatt her, da... 'Er ikke det utrolig?' - eh, jo.

'Er FNB-velgere dumme?' 

Legg deg på et mer saklig nivå, så kanskje noen gidder? 

Jeg synes også det er rart at folk stemmer på ensakspartier som ikke har en helhetlig politikk. Men jeg synes ikke det er fruktbart å kalle folk dumme av den grunn. Hvis noen plutselig må betale mye mer i bompenger og er helt avhengige av bil, så skjønner jeg at de protesterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Du legger jo ikke akkurat opp til en intelligent debatt her, da... 'Er ikke det utrolig?' - eh, jo.

'Er FNB-velgere dumme?' 

Legg deg på et mer saklig nivå, så kanskje noen gidder? 

Jeg synes også det er rart at folk stemmer på ensakspartier som ikke har en helhetlig politikk. Men jeg synes ikke det er fruktbart å kalle folk dumme av den grunn. Hvis noen plutselig må betale mye mer i bompenger og er helt avhengige av bil, så skjønner jeg at de protesterer. 

La du merke til setningen min som gjelder en og to av verdens rikeste byer? Forstår de sammenhengen mellom å være rik og ikke ville betale for eget fotavtrykk?

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

59 visninger men ingen svar. Det sier alt om forumet her! Ikke opptatt av samfunnsproblemer/løsninger i det hele tatt! Jeg er flau!!!

 

HI

Anonymkode: 02973...7af

Det er nå ganske mange steder her i landet som ikke har et bompengeparti. Det er ikke det her jeg bor, men jeg har ingen problemer med å skjønne at folk blir så frustrerte at de stemmer på de, og selvfølgelig føler de seg lurt når det må samarbeides med MDG, det sier seg vel selv? Er ikke sikker på at du heller har så mye mellom ørene

Anonymkode: ae2ac...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

La du merke til setningen min som gjelder en og to av verdens rikeste byer? Forstår de sammenhengen mellom å være rik og ikke ville betale for eget fotavtrykk?

Anonymkode: 02973...7af

Alle som bor i en rik by er ikke rik.

Det burde ikke være en overraskelse.

Om man såvidt får det til å gå rundt økonomisk skjønner jeg at høye bompengebeløp er både et reelt problem og føles veldig uretferdig.

Jeg ville ikke selv stemme på et ensaksparti, men jeg kan likevel sette meg inn i hvorfor noen gjør det.

Anonymkode: 83dce...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stemmer FNB tipper jeg er folk som vanligvis ikke gidder å stemme eller som har pleie å stemme  blankt. Men som nå vil være med på ‘folkeaksjonen’ mot bompenger som FNB står for. Det er gjerne de folka som er de største offerene for bomringene som velger å stemme frem denne aksjonen.

Jeg har en venn som stemte FNB. Hun var omtrent ‘fengslet’ i hjemmet sitt på øyen hun bor på fordi hun hun slet med svært dårlig råd. Hun måtte velge mellom sosialisering eller mat på bordet. Og selv hun var nærmest låst fast på denne øya, så er det få andre steder i kommunen hennes hvor hun ville sluppet unna bomringen. Det er de fattigste og svakeste som blir lidende her. Dermed blir det også altoppslukende for dem. Og det gir dermed mer forståelse for at dette blir deres største hjertesak mer enn noe annet. De vil ha tilbake friheten sin. Og først når de får tilbake friheten kan de være i stand til å se og kjempe for andre samfunsproblemer.

Anonymkode: 9db90...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

59 visninger men ingen svar. Det sier alt om forumet her! Ikke opptatt av samfunnsproblemer/løsninger i det hele tatt! Jeg er flau!!!

 

HI

Anonymkode: 02973...7af

Det som er flaut er å forvente at folk skal svare deg på et innlegg hvor du slenger dritt om folk og så klager du på at vi velger å ikke svare deg. Jeg tenkte den samme tanken som deg, uten å konkludre med at de er stokk stein dumme, men gidder jo ikke å svare i innlegg som dine.

Anonymkode: 2df34...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på bompengeparti, fordi de er i mot å legge ny jernbanetrase i hagen her. Jeg er egentlig for bompenger jeg. 

Anonymkode: ec211...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

59 visninger men ingen svar. Det sier alt om forumet her! Ikke opptatt av samfunnsproblemer/løsninger i det hele tatt! Jeg er flau!!!

 

HI

Anonymkode: 02973...7af

😂😂😂 

Du er festlig. 

Anonymkode: 4286c...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dersom dere er like "glupe" som dere fremstår her inne, forventer jeg raske og kloke svar fra dere! Flere har lest tråden men ingen svar!

 

HI

Anonymkode: 02973...7af

Det sier mest om tråden din, og vi kjenner lusa på gangen.

Anonymkode: 951ec...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Folk gidder ikke, hi. 

Anonymkode: 901c4...d0d

Det har du helt rett i. Folk bryr seg ikke. De stemmer men vet ikke hva de stemmer på og når de har stemt, klager de på at FNB må samarbeide med andre partier. 

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sier mest om tråden din, og vi kjenner lusa på gangen.

Anonymkode: 951ec...870

Fortell. 

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stemte på bompengeparti, fordi de er i mot å legge ny jernbanetrase i hagen her. Jeg er egentlig for bompenger jeg. 

Anonymkode: ec211...ab7

Du har lurt deg selv dersom du tror at de hører på deg og kun deg. 

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det som er flaut er å forvente at folk skal svare deg på et innlegg hvor du slenger dritt om folk og så klager du på at vi velger å ikke svare deg. Jeg tenkte den samme tanken som deg, uten å konkludre med at de er stokk stein dumme, men gidder jo ikke å svare i innlegg som dine.

Anonymkode: 2df34...842

Men du har jo akkurat svart. Kanskje du ikke helt vet hva du gjør?

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har du helt rett i. Folk bryr seg ikke. De stemmer men vet ikke hva de stemmer på og når de har stemt, klager de på at FNB må samarbeide med andre partier. 

Anonymkode: 02973...7af

Kanskje det rett og sett ikke er så mange andre her inne fra Bergen og Stavanger, eller kanskje de rett og slett ikke gidder å diskutere med noen som starter med å kalle folk dumme

Anonymkode: ae2ac...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det rett og sett ikke er så mange andre her inne fra Bergen og Stavanger, eller kanskje de rett og slett ikke gidder å diskutere med noen som starter med å kalle folk dumme

Anonymkode: ae2ac...56c

Ah, det har du sikkert rett i. De fleste her inne er fra andre steder. Andre planeter? Har du lest media?

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ah, det har du sikkert rett i. De fleste her inne er fra andre steder. Andre planeter? Har du lest media?

Anonymkode: 02973...7af

Da er det tydeligvis ditt innlegg og din måte å svare på som det er noe galt med

Anonymkode: ae2ac...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da er det tydeligvis ditt innlegg og din måte å svare på som det er noe galt med

Anonymkode: ae2ac...56c

Vet du hvor lav gjennomsnitts iquen er på i dette landet? Prøv å finn det ut!

Anonymkode: 02973...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet du hvor lav gjennomsnitts iquen er på i dette landet? Prøv å finn det ut!

Anonymkode: 02973...7af

Fint å se at du bekrefter det jeg skrev

Anonymkode: ae2ac...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...