Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Er ei uke inn i ketose nå (ligger på 40 karbo om dagen) og kom inn i ketose i helga. Har ingen sultfølelse lenger, og sliter forsåvidt med å spise så mange kcal som jeg har satt opp (1000 om dagen, som jeg jo vet er lavt forresten) men greia er at magen ikke ser ut til å tilvenne seg dette. Jeg har hatt diare i flere dager, noen som har hatt det samme og vet hvor lang tid det tar før det stabiliserer seg på et slikt kosthold? Anonymkode: a3c14...916
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Hadde hodepine, diare,svimmelhet og sliten i ca 2 uker. Matlysten var så som så ogå. Hadde rett og slett litt sykdomsfølelse og vurderte å stoppe. Etter 2 uker ( og 6 kg ned) tilpasset kroppen min seg kostholdet. Alle leddsmerter forsvant og jeg fikk masse energi. Jeg lå på 4-15 gr karbohydrater for dagen. Gikk ned 14 kg på 8 uker. (Fra 72 kg til 58 kg). Gikk over til lett lavkarbo etter 8 uker, med utskeielser av og til. Har verken gått opp eller ned. Ca 1 år siden nå. Lykke til Anonymkode: c1ccb...d81
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde hodepine, diare,svimmelhet og sliten i ca 2 uker. Matlysten var så som så ogå. Hadde rett og slett litt sykdomsfølelse og vurderte å stoppe. Etter 2 uker ( og 6 kg ned) tilpasset kroppen min seg kostholdet. Alle leddsmerter forsvant og jeg fikk masse energi. Jeg lå på 4-15 gr karbohydrater for dagen. Gikk ned 14 kg på 8 uker. (Fra 72 kg til 58 kg). Gikk over til lett lavkarbo etter 8 uker, med utskeielser av og til. Har verken gått opp eller ned. Ca 1 år siden nå. Lykke til Anonymkode: c1ccb...d81 Åh, takk for svar! Jeg har ikke vært plaget med verken hodepine eller svimmelhet, men den magen er jo helt mongo 😅 Så bra at det fungerte så bra for deg Har selv tatt utgangspunkt i at jeg skulle gå ned fra 72 til 64 kg på ca. 7 uker, litt sånn til og fra. Satser på at det skal gå fint! Tusen takk Anonymkode: a3c14...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå