Gå til innhold

Tenker dere dette er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 8 år. Hun vil ofte i svømmehallen med ei venninne. Jeg har blitt med de ut i bassenget da. Men, jeg har eksem og bør ikke være så mye i klor. Nå svømmer de ganske bra, så jeg tenkte kanskje jeg kunne sitte på en stol ved bassenget å følge med de. Vet ikke om det er ok for de som har ansvaret for svømminga/vaktene, men om det er ok, tenker dere at det er greit?

Anonymkode: 24866...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er ok for badevaktene så er det jo ok. Da trenger du ikke flere innspill 

Anonymkode: 2c19e...f5d

Skrevet

Det er vel greit. Det viktigste er vel at det er en voksen tilstede, ikke at den voksne bader med barna

Anonymkode: e664b...f5f

Skrevet

Vår svømmehall har en grense på 10 år for det. Sjekk med din svømmehall. 

Skrevet

Jeg gjør dette med min niåring som har med en venn. Helt ok for svømmehallen her.

Anonymkode: 9c341...f75

Skrevet

I svømmehallen her må barn under 12 år ha en voksen med seg i vannet, uavhengig av om de er svømmedyktige eller ei.

Jeg har også en på 10 år, og når hun bader i bassenget i Syden osv sitter jeg bare ofte på kanten. Orker ikke bade like mye som ungene. Synes derfor ikke det gjør noe om du ikke er i vannet, men samtidig ser jeg at svømmehallene må ha regler for dette 

Anonymkode: 6d28c...e25

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I svømmehallen her må barn under 12 år ha en voksen med seg i vannet, uavhengig av om de er svømmedyktige eller ei.

Jeg har også en på 10 år, og når hun bader i bassenget i Syden osv sitter jeg bare ofte på kanten. Orker ikke bade like mye som ungene. Synes derfor ikke det gjør noe om du ikke er i vannet, men samtidig ser jeg at svømmehallene må ha regler for dette 

Anonymkode: 6d28c...e25

Samme regel her, så sjekk dette først. Selv har jeg ingen betenkeligheter med å sitte på kanten mens 8-åringen min bader, der dette er tillatt. Han har gått på svømming i 3 år og svømmer bedre enn meg, jeg hadde nok vært rimelig ubrukelig om han fikk problemer. 😛 (Hadde ropt på hjelp da.)

Anonymkode: f4f43...a01

Skrevet

I vår svømmehall har ikke barn lov til å bade alene før de er 10 år.

Så du må nok sjekke hva som er reglene hos dere.

Anonymkode: d8ee1...7b1

Skrevet

Det har jeg gjort siden gutten var 4 år, tenkte ikke over at det skulle være et problem? Jeg passet jo på han og kunne tilkalt badevakt på 2 sek ved behov. 

Anonymkode: 87388...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...