Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Har ei datter på 8 år. Hun vil ofte i svømmehallen med ei venninne. Jeg har blitt med de ut i bassenget da. Men, jeg har eksem og bør ikke være så mye i klor. Nå svømmer de ganske bra, så jeg tenkte kanskje jeg kunne sitte på en stol ved bassenget å følge med de. Vet ikke om det er ok for de som har ansvaret for svømminga/vaktene, men om det er ok, tenker dere at det er greit? Anonymkode: 24866...6d9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Hvis det er ok for badevaktene så er det jo ok. Da trenger du ikke flere innspill Anonymkode: 2c19e...f5d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Det er vel greit. Det viktigste er vel at det er en voksen tilstede, ikke at den voksne bader med barna Anonymkode: e664b...f5f
Lille krøll Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Vår svømmehall har en grense på 10 år for det. Sjekk med din svømmehall.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 Jeg gjør dette med min niåring som har med en venn. Helt ok for svømmehallen her. Anonymkode: 9c341...f75
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 I svømmehallen her må barn under 12 år ha en voksen med seg i vannet, uavhengig av om de er svømmedyktige eller ei. Jeg har også en på 10 år, og når hun bader i bassenget i Syden osv sitter jeg bare ofte på kanten. Orker ikke bade like mye som ungene. Synes derfor ikke det gjør noe om du ikke er i vannet, men samtidig ser jeg at svømmehallene må ha regler for dette Anonymkode: 6d28c...e25
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I svømmehallen her må barn under 12 år ha en voksen med seg i vannet, uavhengig av om de er svømmedyktige eller ei. Jeg har også en på 10 år, og når hun bader i bassenget i Syden osv sitter jeg bare ofte på kanten. Orker ikke bade like mye som ungene. Synes derfor ikke det gjør noe om du ikke er i vannet, men samtidig ser jeg at svømmehallene må ha regler for dette Anonymkode: 6d28c...e25 Samme regel her, så sjekk dette først. Selv har jeg ingen betenkeligheter med å sitte på kanten mens 8-åringen min bader, der dette er tillatt. Han har gått på svømming i 3 år og svømmer bedre enn meg, jeg hadde nok vært rimelig ubrukelig om han fikk problemer. 😛 (Hadde ropt på hjelp da.) Anonymkode: f4f43...a01
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 I vår svømmehall har ikke barn lov til å bade alene før de er 10 år. Så du må nok sjekke hva som er reglene hos dere. Anonymkode: d8ee1...7b1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 Det har jeg gjort siden gutten var 4 år, tenkte ikke over at det skulle være et problem? Jeg passet jo på han og kunne tilkalt badevakt på 2 sek ved behov. Anonymkode: 87388...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå