Gå til innhold

Dere som er skilt og har barn. Feirer dere bursdagen til barnet sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med begge familier? Har dere med eventuelle nye kjærester? 

Anonymkode: 60cc9...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen så hadde jeg ett selskap hos meg med hans familie og en annen dag hadde vi ett selskap med min familie. Vi har ikke så stor leilighet så kunne ikke innvitere alle på en gang. Nå de 4 siste årene har barnefaren heller ønsket å feire bursdagen til småen hos han,men tar sa alltid feiringen i en helg.

På selve bursdagen kommer alltid barnefaren på besøk med pakke,vi går ut å spiser,, også drar hjem til meg å spiser kake. Hyggelig det :)

Anonymkode: 96c35...00e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I begynnelsen så hadde jeg ett selskap hos meg med hans familie og en annen dag hadde vi ett selskap med min familie. Vi har ikke så stor leilighet så kunne ikke innvitere alle på en gang. Nå de 4 siste årene har barnefaren heller ønsket å feire bursdagen til småen hos han,men tar sa alltid feiringen i en helg.

På selve bursdagen kommer alltid barnefaren på besøk med pakke,vi går ut å spiser,, også drar hjem til meg å spiser kake. Hyggelig det :)

Har dere nye kjærester? Er de med? 

Skrevet

Vi feirer sammen. Far har ny samboer og hun er med. Fars familie kommer og mor til samboeren. Jeg er singel og min familie kommer. Veksler på å feire her eller der. 

Anonymkode: 14ec2...cd5

Skrevet

Jeg feirer med frokost på dagen osv med barna. Faren bor i en annen by. Familiebursdagen blir gjerne holdt en annen dag. Om det passer slik kommer han og samboeren. Ellers kommer begge sett besteforeldre, min søster, hans søster og hans bror. Selvom vi er skilt er det jo barnas familie - og han har sjelden barna hos seg, så om de skal ha kontakt til hans familie er det i høy grad opp til meg.

Anonymkode: 2920d...91a

Skrevet

Ja. Vi feirer barnas bursdager sammen, og har som oftest den andre på besøk i egne bursdager også - det er noe ungene setter pris på.

Begge har nye kjærester med barn på hver sin kant, disse er også med på barnebursdagsfeiringene. Fungerer godt.

Andre høytider varierer vi litt, men alltid julaften sammen med barna begge to - bytter på hvem de er hos og hvem som kommer på besøk. Nyttår har vi hver for oss, 17. mai er vi sammen på tog og skolegreie.

Vi samarbeider veldig godt, da. Har vært på ferie sammen et par ganger etter bruddet, det er helt greit og barna synes det er kjempestas.

Anonymkode: 37aa1...04b

Skrevet

Ja, alltid sammen begge familier. Vi har begge nye ektefeller og de er selvsagt med

Anonymkode: badb7...5ef

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har dere nye kjærester? Er de med? 

Ingen har nye kjærester.

Skrevet

Jeg har ungene 100% så bursdager blir alltid feiet hos meg. Jeg inviterer alle på begge sider. I starten var det ikke alle på farens side som kom, for de mente jeg var en heks og alt det der. Det har heldigvis endret seg litt, men det tok endel år og det var vel igrunn først når ungene begynte å si noe de forsto hvorfor ting var som de var. (Psykisk syk far som ikke var stødig. Det kom også frem at han hadde brukt vold mot ett barn mens faren hadde vært på besøk når de var hos farmor og farfar, noe han ikke hadde lov til, men det var ikke så farlig mente de.... da var jeg plutselig ikke så ille lengre) 

Jeg hadde ny samboer i 12år fra ungene var ganske små. Endel av hans familie ble også bedt i bursdager, helt naturlig. Mitt eldste barn inviterte min tidligere samboers far og nye kone i konfirmasjonen sin i fjor. De to menneskene vi fortsatt har kontakt med og som vi fortsatt ønsker kontakt med og har litt kontakt med. Ikke mange uker siden de var på besøk, veldig hyggelig når de bor på andre siden av landet. 

Anonymkode: 11d05...96c

Skrevet

Vi feirer ikke familiebursdager sammen, men far og stemor er med å arrangere vennebursdagen. 

Vi har store familier begge to, så selv om vi var sammen, måtte vi hatt to separate familieselskaper for å få plass til alle.

Anonymkode: 36010...46c

Skrevet
21 hours ago, Anonym bruker said:

Med begge familier? Har dere med eventuelle nye kjærester? 

nei. har 2 selskaper, et her og et hos far

Anonymkode: b14cc...453

Skrevet

Nei, aldri hatt far tilstede. Han har gitt faen i barnas bursdag i alle år. De har fått en sms og penger på konto i 99% av årene. Det ene året hadde han samvær med datteren vår på bursdagen hennes, dagen ble brukt til å kjøre i bobil i timesvis men hun fikk kake da. Hipp hipp hurra, for en god følelse barna får av en slik far.

Anonymkode: 57032...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...