Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Hver gang jeg skal gjøre noe litt utenom det vanlige, så frykter jeg at jeg skal dø. Jeg vurderer å begynne å sykle, men alt jeg har fokus på er at jeg kan velte eller bli påkjørt av en bil...og dø. Jeg skal stå på ski; jeg vurderte sannsynligheten av at jeg kommer til å bli tatt av snøras eller bli kjørt i hjel av en tulling på ski. Skal jeg ta fly, tror jeg at flyet skal styrte, og vurderer det som dumt men aksepterer at det kan skje. Jeg skal opereres neste uke, min første narkose, jeg tenker at jeg sannsynligvis ikke kommer til å overleve, at noe feil kommer til å skje med meg. Jeg er ikke spesielt preget av tankene, men det bremser meg jo i det jeg skal foreta meg. Jeg er ganske rolig, ingen vet om disse tankene hos meg, ingen merker noe annet enn at jeg oppfattes som en litt forsiktig person Men jeg er lei av disse tankene. Noen som har det sånn? Vurderer terapi for å ta rotta på de (tankene). Hva tenker dere om meg? Anonymkode: 1bf9b...93d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Jeg tenker at det må være utrolig stressende å krisemaksimere hele tiden Anonymkode: bc05d...eae
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Jeg tenker du er smart som har tenkt å ta tak i dette nå, for det er helt unødvendig å gå gjennom livet med så mye unødvendig engstelse. Dvs. du har selvinnsikt, og du har handlingsevne for å få det bedre! Så skaff deg hjelp. I mellomtiden kan du gjerne også lese bøkene til Ingvard Wilhelmsen, tror de vil hjelpe deg Anonymkode: ce13c...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå