Gå til innhold

Dere med fitbit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange aktive minutter har dere hittil idag? Hvor mange skritt? Hvor mange aktive minutter og skritt ender du oftest opp med?

Anonymkode: c3157...43e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 75 aktive minutter og6200 skritt hittil idag. Vanligvis ligger jeg på +/- 60 min. Og 7000-9000 skritt.

Anonymkode: c3157...43e

Skrevet

I dag er det lite. Rundt 40 aktive minutter og 8600 skritt. Er syk (skikkelig forkjølet) og orker ikke så mye. Ble en liten tur med hunden etter jobb, nå er jeg utslitt.

Har i snitt 50-80 aktive minutter på en dag (tur/trening) og 13 000 - 15 000 skritt.

Anonymkode: 9f3c5...430

Skrevet

Hvordan får dere så mange aktive min på så få skritt? Jeg må trene skikkelig for i det hele tatt få aktive minutt selv om jeg kan ha opp mot 20000 skritt. Pulsen må jo ganske mye opp for å regnes som aktive minutt, er det ikke slik? Det er det jo kun løping/trening som får den opp i.

Anonymkode: 6e045...22e

Skrevet

Har 9000 skritt, noe som er mer enn en vanlig dag uten trening. Og 12 aktive minutter 🤔 måtte se litt nærmere på det og har mange dager med 0 😄ikke alt jeg har greie på. Har ikke hatt fitbiten lenge.

Anonymkode: ab09b...44f

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan får dere så mange aktive min på så få skritt? Jeg må trene skikkelig for i det hele tatt få aktive minutt selv om jeg kan ha opp mot 20000 skritt. Pulsen må jo ganske mye opp for å regnes som aktive minutt, er det ikke slik? Det er det jo kun løping/trening som får den opp i.

Ikke med Fitbit. Rask gange teller også med, så all tur med hunden slår inn også. Jeg trener dessuten en del.

Skrevet

13300 skritt og 91 aktive minutter. Akkurat løpt/gått 6 km. 

Anonymkode: 2ed1c...b2f

Skrevet

Har 13000 skritt og 157 aktive minutter. 

Jobber i barnehage, så er full fart. Og jeg har en unaturlig høy puls, så kommer over 100 bare jeg går til butikken.

Anonymkode: 95d02...f06

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke med Fitbit. Rask gange teller også med, så all tur med hunden slår inn også. Jeg trener dessuten en del.

Jeg har Fitbit Alta HR. Jeg får ikke aktive minutt av bare å gå tur, da går jo ikke pulsen særlig mye opp. 

Skrevet

Liggee på 120 til 160 minutter dgl og 20.000 til 30.000++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...