Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Og så var flesket surt😭
sug lut Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 (endret) Det er bare trist! Uaktuelt å stikke ut i butikken/kreve at andre stikker ut/finne nærmeste gammeldagse kafe hvor sånt serveres (veikro?)/hyle og skrike og sparke med beina til noen bare ser og ordner opp? Du har litt å gå på om du er preggers. Bruk det. Endret 9. september 2019 av sug lut
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2019 Jeg vet, og 13- åringen forsvant lydig til nærmeste butikk for å kjøpe. Men så var det tomt😭 Fant noe annet i frysa da, men måltidet blir ikke som planlagt. Kan ikke forlange mer når man bor på bygda, selv om jeg er gravid. Skal riktignok ned å stemme etter middag, burde kanskje finne ut hvilke politikere som vil gå for å passe på at det alltid er lettsaltet flesk i butikkene🤔
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Surt valgflesk på valgdagen. Det må være et dårlig omen. Anonymkode: 4e9bc...b9a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. september 2019 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Surt valgflesk på valgdagen. Det må være et dårlig omen. Anonymkode: 4e9bc...b9a 😱
Himmel og hav Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 Åhh, nå fikk jeg lyst på det! Det er rett og slett rågodt. Masse kålrabistappe, sprøtt flesk og duppe med gressløk...tror jeg må innom butikken i morgen.
Polly-Esther Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Fikk veldig assosiasjon til Elling nå 😂
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2019 Ja, nydelig, skjønner Elling godt jeg😰 Må nok få kjøpt litt til så fort jeg finner🤤
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 Sukk... men takk for inspo flesk og duppe i morgenen Anonymkode: cc91b...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå