Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Kjenner jeg er så ufattelig frustrert. Tidligere har jeg stort sett stemt arbeiderpartiet, men vet ikke om jeg ønsker å gi stemmen min til de i år. Selv om det ikke er stortingsvalg så er allikevel misnøyen min av Hadia Tajik som jeg oppfatter som en mobber så stor at jeg ikke ønsker å stemme arbeiderpartiet. Synes også sittende byråd har gjort en dårlig jobb der de har mistet bakkekontakt med folket. Partiet jeg er mest uenig med og som jeg absolutt ikke ønsker i bystyret er venstre. Er heller ikke tilhenger av hverken miljøpartiet eller bompengepartiet. Så utrolig usikker på hva jeg skal stemme.. Anonymkode: 13f81...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Jeg sliter med det samme. Haugesund. Står mellom Høyre, Venstre, AP og Frp. 🤔 Anonymkode: f8783...4f3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sliter med det samme. Haugesund. Står mellom Høyre, Venstre, AP og Frp. 🤔 Anonymkode: f8783...4f3 det var da voldsomt Anonymkode: dcfa5...070
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg er så ufattelig frustrert. Tidligere har jeg stort sett stemt arbeiderpartiet, men vet ikke om jeg ønsker å gi stemmen min til de i år. Selv om det ikke er stortingsvalg så er allikevel misnøyen min av Hadia Tajik som jeg oppfatter som en mobber så stor at jeg ikke ønsker å stemme arbeiderpartiet. Synes også sittende byråd har gjort en dårlig jobb der de har mistet bakkekontakt med folket. Partiet jeg er mest uenig med og som jeg absolutt ikke ønsker i bystyret er venstre. Er heller ikke tilhenger av hverken miljøpartiet eller bompengepartiet. Så utrolig usikker på hva jeg skal stemme.. Anonymkode: 13f81...6b7 krf Anonymkode: dcfa5...070
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Sp ellrr Rødt? Anonymkode: ccacd...215
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: krf Anonymkode: dcfa5...070 Ja KrF har jeg faktisk stemt en gang før, men da var Hareide i sjefstolen.. Nå synes jeg partiet er blitt for mye pekefinger-kristen ( jeg tror selv altså, men liker ikke pekefingeren der jeg synes kjærlighet til alle bør være det viktige) til at jeg helt føler at det blir riktig parti. Hi Anonymkode: 13f81...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja KrF har jeg faktisk stemt en gang før, men da var Hareide i sjefstolen.. Nå synes jeg partiet er blitt for mye pekefinger-kristen ( jeg tror selv altså, men liker ikke pekefingeren der jeg synes kjærlighet til alle bør være det viktige) til at jeg helt føler at det blir riktig parti. Hi Anonymkode: 13f81...6b7 Liker Ropstad jeg, da, mer tæl i ham enn Hareide. Men kjenner ingen av dem personlig. Men Krf har mye bra på agenaen. Og hvis du tror blir det litt rart å stemme på et parti som "ikke tror"? Du har jo også de kristne.. Anonymkode: dcfa5...070
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 Hvorfor har du imot Hadia som er både feminist og muslim? Sammen med Ap vil hun styrke muslimenes rettigheter i Norge. De er jo en minioritetsgruppe som vel fortjener mer makt og respekt i Norge. Anonymkode: 1acfc...846
Gladjente00 Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 Det kristne partiet! Og nei ikke KrF!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har du imot Hadia som er både feminist og muslim? Sammen med Ap vil hun styrke muslimenes rettigheter i Norge. De er jo en minioritetsgruppe som vel fortjener mer makt og respekt i Norge. Anonymkode: 1acfc...846 Å være feminist eller muslimsk gjør ikke at jeg synes mobbing blir mer akseptert, men det er min mening. Jeg ønsker heller ikke å dele Norge inn i ulike grupper. Vi lever i ett land og skal stå sammen i ett land. I Norge finner vi fattige både blant etnisk norske og nordmenn med innvandrerbakgrunn. De jeg kjenner som har foreldre eller besteforeldre som kom til Norge i sin tid er ressurssterke mennesker som har gode jobber. Jeg ønsker ikke å skille etnisk med innvandrerbakgrunn. Nordmenn er nordmenn og bør sees som helhet hvis vi skal få et godt samfunn. Jeg er helt for å løfte frem og gjøre det bedre for fattige og vanskeligstilte, men jeg vil ikke gruppere denne gruppen og kun kjempe for fattige med innvandrerbakgrunn. Hi Anonymkode: 13f81...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg er så ufattelig frustrert. Tidligere har jeg stort sett stemt arbeiderpartiet, men vet ikke om jeg ønsker å gi stemmen min til de i år. Selv om det ikke er stortingsvalg så er allikevel misnøyen min av Hadia Tajik som jeg oppfatter som en mobber så stor at jeg ikke ønsker å stemme arbeiderpartiet. Synes også sittende byråd har gjort en dårlig jobb der de har mistet bakkekontakt med folket. Partiet jeg er mest uenig med og som jeg absolutt ikke ønsker i bystyret er venstre. Er heller ikke tilhenger av hverken miljøpartiet eller bompengepartiet. Så utrolig usikker på hva jeg skal stemme.. Anonymkode: 13f81...6b7 Liker heller ikke Hadia, men kan du ikke bare ta en valgomat om du er i tvil. VG sin funker den. Anonymkode: 33646...0b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker heller ikke Hadia, men kan du ikke bare ta en valgomat om du er i tvil. VG sin funker den. Anonymkode: 33646...0b5 Tok den, men på de spørsmålene som ble stilt havnet jeg der jeg var mest enig med FrP, bompengepartiet og miljøpartiet🙈 Når jeg leser partiprogrammene er jeg ikke på noen av de.. Frustrert.. Hi Anonymkode: 13f81...6b7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 Jeg stemmer ikke på Ap lenger fordi tafseren Giske fortsatt får gå fritt i partiet. Anonymkode: 5f72c...4d1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har du imot Hadia som er både feminist og muslim? Sammen med Ap vil hun styrke muslimenes rettigheter i Norge. De er jo en minioritetsgruppe som vel fortjener mer makt og respekt i Norge. Anonymkode: 1acfc...846 Hvilke rettigheter mener du kvinner og muslimer i Norge bør ha som de ikke har? Anonymkode: 5c67f...bba
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 Nå følger jeg ikke så mye med i lokalpolitikken i Bergen/Hordaland, men står Hadia Tadjik på listen der? Du kan jo påvirke litt ved å krysse inn eller sette på slengere? Og til deg over; selvfølgelig trenger man ikke stemme på et kristent parti bare fordi man er kristen. Jeg er ikke troende, og har stemt KrF en gang (da de lovet å ikke inngå samarbeid med FrP. Gjør ikke den feilen igjen, for å si det slik). Min venninne, som er prest, er mdg-politiker. Anonymkode: f65b7...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå