Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal stemme... Bergen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er så ufattelig frustrert. 

Tidligere har jeg stort sett stemt arbeiderpartiet, men vet ikke om jeg ønsker å gi stemmen min til de i år. 

Selv om det ikke er stortingsvalg så er allikevel misnøyen min av Hadia Tajik som jeg oppfatter som en mobber så stor at jeg ikke ønsker å stemme arbeiderpartiet.

Synes også sittende byråd har gjort en dårlig jobb der de har mistet bakkekontakt med folket. 

Partiet jeg er mest uenig med og som jeg absolutt ikke ønsker i bystyret er venstre. 

Er heller ikke tilhenger av hverken miljøpartiet eller bompengepartiet.

Så utrolig usikker på hva jeg skal stemme.. 

Anonymkode: 13f81...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Haugesund. Står mellom Høyre, Venstre, AP og Frp. 🤔

Anonymkode: f8783...4f3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sliter med det samme. Haugesund. Står mellom Høyre, Venstre, AP og Frp. 🤔

Anonymkode: f8783...4f3

det var da voldsomt :P

Anonymkode: dcfa5...070

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tidligere har jeg stort sett stemt arbeiderpartiet, men vet ikke om jeg ønsker å gi stemmen min til de i år. 

Selv om det ikke er stortingsvalg så er allikevel misnøyen min av Hadia Tajik som jeg oppfatter som en mobber så stor at jeg ikke ønsker å stemme arbeiderpartiet.

Synes også sittende byråd har gjort en dårlig jobb der de har mistet bakkekontakt med folket. 

Partiet jeg er mest uenig med og som jeg absolutt ikke ønsker i bystyret er venstre. 

krf :)

Skrevet

Sp ellrr Rødt?

Anonymkode: ccacd...215

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

krf :)

Ja KrF har jeg faktisk stemt en gang før, men da var Hareide i sjefstolen.. Nå synes jeg partiet er blitt for mye pekefinger-kristen ( jeg tror selv altså, men liker ikke pekefingeren der jeg synes kjærlighet til alle bør være det viktige) til at jeg helt føler at det blir riktig parti. 

Hi

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja KrF har jeg faktisk stemt en gang før, men da var Hareide i sjefstolen.. Nå synes jeg partiet er blitt for mye pekefinger-kristen ( jeg tror selv altså, men liker ikke pekefingeren der jeg synes kjærlighet til alle bør være det viktige) til at jeg helt føler at det blir riktig parti. 

Hi

Liker Ropstad jeg, da, mer tæl i ham enn Hareide. Men kjenner ingen av dem personlig. Men Krf har mye bra på agenaen. Og hvis du tror blir det litt rart å stemme på et parti som "ikke tror"? Du har jo også de kristne..

Skrevet

Hvorfor har du imot Hadia som er både feminist og muslim? Sammen med Ap vil hun styrke muslimenes rettigheter i Norge. De er jo en minioritetsgruppe som vel fortjener mer makt og respekt i Norge.

Anonymkode: 1acfc...846

Skrevet

Det kristne partiet! Og nei ikke KrF! 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du imot Hadia som er både feminist og muslim? Sammen med Ap vil hun styrke muslimenes rettigheter i Norge. De er jo en minioritetsgruppe som vel fortjener mer makt og respekt i Norge.

Å være feminist eller muslimsk gjør ikke at jeg synes mobbing blir mer akseptert, men det er min mening.

Jeg ønsker heller ikke å dele Norge inn i ulike grupper. Vi lever i ett land og skal stå sammen i ett land.

I Norge finner vi fattige både blant etnisk norske og nordmenn med innvandrerbakgrunn.

De jeg kjenner som har foreldre eller besteforeldre som kom til Norge i sin tid er ressurssterke mennesker som har gode jobber. 

Jeg ønsker ikke å skille etnisk med innvandrerbakgrunn. Nordmenn er nordmenn og bør sees som helhet hvis vi skal få et godt samfunn. Jeg er helt for å løfte frem og gjøre det bedre for fattige og vanskeligstilte, men jeg vil ikke gruppere denne gruppen og kun kjempe for fattige med innvandrerbakgrunn.

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Liker heller ikke Hadia, men kan du ikke bare ta en valgomat om du er i tvil. VG sin funker den. 

Anonymkode: 33646...0b5

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker heller ikke Hadia, men kan du ikke bare ta en valgomat om du er i tvil. VG sin funker den. 

Anonymkode: 33646...0b5

Tok den, men på de spørsmålene som ble stilt havnet jeg der jeg var mest enig med FrP, bompengepartiet og miljøpartiet🙈

Når jeg leser partiprogrammene er jeg ikke på noen av de.. Frustrert.. 

Hi

Skrevet

Jeg stemmer ikke på Ap lenger fordi tafseren Giske fortsatt får gå fritt i partiet. 

Anonymkode: 5f72c...4d1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke rettigheter mener du kvinner og muslimer i Norge bør ha som de ikke har?

Anonymkode: 5c67f...bba

Skrevet

Nå følger jeg ikke så mye med i lokalpolitikken i Bergen/Hordaland, men står Hadia Tadjik på listen der? Du kan jo påvirke litt ved å krysse inn eller sette på slengere?

Og til deg over; selvfølgelig trenger man ikke stemme på et kristent parti bare fordi man er kristen. Jeg er ikke troende, og har stemt KrF en gang (da de lovet å ikke inngå samarbeid med FrP. Gjør ikke den feilen igjen, for å si det slik). Min venninne, som er prest, er mdg-politiker. 

Anonymkode: f65b7...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...