Gå til innhold

Jeg blir ALLTID dratt inn i andres forhold-rot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne, som jeg alltid har ansett som en veldig god venn. Hun ble separert for en liten tid tilbake og har nå en greie med en kompis av mannen min. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke har vært interessert i å blande meg inn i konflikten hun hadde med eksen sin. Hun har hele tiden bedt om min mening når det kommer til han nye. Hun vet jo at jeg kjenner han godt. Det har vært enkelte ting de to har vært uenig i, og hun har i disse tilfellene sagt at jeg er enig med henne. Det er jo noe jeg kan stå for, siden det er noe som har omhandlet min egen mann. 

Jeg har jo bare hørt den ene versjonen, men her forleden traff jeg kompisen til min mann. Og han kunne fortelle at hun brukte meg ofte i sine argumenter. Jeg sa til ham at jeg stod for mine meninger. Så sier han at jeg ikke måtte la meg bruke og styre, for jeg var jo ikke sånn som hun framla meg. Så fortalte han en masse ting  som hun selvsagt har unnlatt å si til meg. Det var nokså graverende ting, som hun aldri har vist for meg engang. Han mente hun var en flyfille, og at jeg nærmest ikke kjente henne dersom jeg ikke var klar over de tingene han fortalte meg. 

Jeg vil ikke si noe til venninnen min, for jeg ønsker ikke å lage noe styr. Og for å være ærlig, så bryr jeg meg heller ikke om forholdet deres. MEN jeg tenker på de tingene han sa om henne, for det var drøye ting. Og han pleier aldri i lyve, så jeg tror ikke han gjør det heller. Men det plager meg rett og slett å bare vite. 

Anonymkode: 8b015...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...