Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Er det kun krf og de kristne? Anonymkode: 4373f...3b3
sug lut Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Mulig det finnes flere søplehuer, men trenger du dem virkelig?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, sug lut skrev: Mulig det finnes flere søplehuer, men trenger du dem virkelig? Eneste grunnen til at jeg skal stemme idag er for å stemme på de som er imot abort. Anonymkode: 4373f...3b3
sug lut Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Eneste grunnen til at jeg skal stemme idag er for å stemme på de som er imot abort. Anonymkode: 4373f...3b3 Trå til. Det er din rett. Men trenger du en buffet?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Eneste grunnen til at jeg skal stemme idag er for å stemme på de som er imot abort. Anonymkode: 4373f...3b3 "Problemet" er at det ikke avgjøres lokalt. For å påvirke abortspørsmålet må du vente til det er stortingsvalg. Anonymkode: 7f89b...138
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eneste grunnen til at jeg skal stemme idag er for å stemme på de som er imot abort. Anonymkode: 4373f...3b3 Kjør på. Men abort blir aldri ulovlig, og kommunevalg er ikke relevant for abortspørsmålet. Anonymkode: cce52...9ca
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 La oss ta det med teskje: barnet er i live fra sædcellen og egget er smeltet sammen. Å ende liv, å ta liv, er å drepe. Det betyr at abort er drap. Barnedrap. Vanskeligere er det ikke. Debatt over. Anonymkode: e8474...2af
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: La oss ta det med teskje: barnet er i live fra sædcellen og egget er smeltet sammen. Å ende liv, å ta liv, er å drepe. Det betyr at abort er drap. Barnedrap. Vanskeligere er det ikke. Debatt over. Anonymkode: e8474...2af Nei. Det er ikke et barn. Det er en celleklump, med potensiale for liv. Et embryo har ingen bevissthet om sin egen eksistens, føler ikke smerte og har ikke utviklet seg nok til å ha et liv. En kvinnes rettigheter går langt foran det. Anonymkode: cce52...9ca
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: La oss ta det med teskje: barnet er i live fra sædcellen og egget er smeltet sammen. Å ende liv, å ta liv, er å drepe. Det betyr at abort er drap. Barnedrap. Vanskeligere er det ikke. Debatt over. Anonymkode: e8474...2af Du evner ikke helt å svare adekvat på innspillene du får, som at det nå er kommunevalg og abortspørsmålet avgjøres ved stortingsvalg? Du må selvsagt stemme på hvem du vil, meb du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Og "debatt over", ja, det ser virkelig ut som det er det som er målet ditt...😂 Anonymkode: d0900...929
sug lut Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: La oss ta det med teskje: barnet er i live fra sædcellen og egget er smeltet sammen. Å ende liv, å ta liv, er å drepe. Det betyr at abort er drap. Barnedrap. Vanskeligere er det ikke. Debatt over. Anonymkode: e8474...2af Greit, vi hører deg - jeg for min del dreper i så fall barn uten å blunke. Helt uproblematisk, faktisk. Debatt over.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: La oss ta det med teskje: barnet er i live fra sædcellen og egget er smeltet sammen. Å ende liv, å ta liv, er å drepe. Det betyr at abort er drap. Barnedrap. Vanskeligere er det ikke. Debatt over. Anonymkode: e8474...2af Et spørsmål? Spiser du kjøtt? For å spise kjøtt er også å drepe, det å drepe er galt og skal du ta fram bibelen så er det aldri presisert at det er snakk om kun mennesker. Mange historikere sier bibelen tar fram drap som i både mennesker og dyr, og når de spiser kjøtt så er det alltid etter en offring. Flere kristne relgioner er også derfor vegetarianere. Å gjøre abort ulovlig er helt på trynet så kall det hva du vil, abort er den enkeltes valg. Anonymkode: 99dd5...c76
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 Om dere ikke liker abort så IKKE TA ABORT så enkelt! Noe annet dere kan gjøre om dere vil få ned abort-tallene er å stemme på partiet som gjør hverdagen lettere for familier og enslige mødre, så de ikke føler at de må velge abort. Høyere barnetrygd, gratis barnehage osv. Pleiepenger til de med syke barn. Jeg ville heller stemt på Rødt. Med deres poltikk blir det lettere å velge å beholde barna. Ikke døm, prøv heller å hjelpe folk Anonymkode: 31dfe...0c3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 Inntar du melkeprodukter, Hi? Jeg har som eneste viktige å bruke min stemmerett på, nemlig å arbeide mot potensial sulting av kalver og små, forsvarsløse lam, vi tar mater deres! Det er å drepe på en torturerende, langsom og sinnssyk måte. Diskusjon ferdig. Anonymkode: dbf4b...c68
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, sug lut skrev: Trå til. Det er din rett. Men trenger du en buffet? Neida. Men jeg bare lurer jeg for kan jo hende at det er andre partier enn krf jeg er mer enig med når det kommer til andre saker. Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: "Problemet" er at det ikke avgjøres lokalt. For å påvirke abortspørsmålet må du vente til det er stortingsvalg. Anonymkode: 7f89b...138 Det blir en prinsippsak. Jeg kan ikke stemme på et parti jeg vet er for abort selv om jeg er enig med dem i andre saker. Det blir elefanten i rommet. Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du evner ikke helt å svare adekvat på innspillene du får, som at det nå er kommunevalg og abortspørsmålet avgjøres ved stortingsvalg? Du må selvsagt stemme på hvem du vil, meb du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen. Og "debatt over", ja, det ser virkelig ut som det er det som er målet ditt...😂 Anonymkode: d0900...929 Du siterer FEIL PERSON...... Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: La oss ta det med teskje: barnet er i live fra sædcellen og egget er smeltet sammen. Å ende liv, å ta liv, er å drepe. Det betyr at abort er drap. Barnedrap. Vanskeligere er det ikke. Debatt over. Anonymkode: e8474...2af 😂😂😂 Anonymkode: 4c442...b48
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om dere ikke liker abort så IKKE TA ABORT så enkelt! Noe annet dere kan gjøre om dere vil få ned abort-tallene er å stemme på partiet som gjør hverdagen lettere for familier og enslige mødre, så de ikke føler at de må velge abort. Høyere barnetrygd, gratis barnehage osv. Pleiepenger til de med syke barn. Jeg ville heller stemt på Rødt. Med deres poltikk blir det lettere å velge å beholde barna. Ikke døm, prøv heller å hjelpe folk Anonymkode: 31dfe...0c3 Det er jo sant, men det beste hadde vært et parti som er imot abort i tillegg til å satse på å hjelpe de som sliter. Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Inntar du melkeprodukter, Hi? Jeg har som eneste viktige å bruke min stemmerett på, nemlig å arbeide mot potensial sulting av kalver og små, forsvarsløse lam, vi tar mater deres! Det er å drepe på en torturerende, langsom og sinnssyk måte. Diskusjon ferdig. Anonymkode: dbf4b...c68 Hvilket parti er imot å spise kjøtt, da? Aldri hørt om et sånt parti. Må være MDG? Jeg har jobbet på gård og er uenig med deg. Kalvene får melk assa. Råmelk til og med! Rett fra kua. Dette var en leverandør til Tine. Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #20 Skrevet 9. september 2019 HI her hold tunga rett i munnen når dere siterer! Sjekk abkode Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #21 Skrevet 9. september 2019 Selv KrF skjønner jo at retten til selvbestemt abort er kommet for å bli. Anonymkode: 7c5d2...a2c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #22 Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selv KrF skjønner jo at retten til selvbestemt abort er kommet for å bli. Anonymkode: 7c5d2...a2c Neida. De jobber imot. Anonymkode: 4373f...3b3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #23 Skrevet 9. september 2019 Haha. Denne brannfakkelen fungerer alltid her inne. Noen er for abort andre imot. Abort blir aldri ulovlig i Norge. Dessuten er dette et kommunevalg. Anonymkode: 5ea3a...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå