Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samboere gjennom 15 år og jeg har mistet tenninga helt.

Jeg klarer ikke å bli tent av samboeren min, lysten min er borte og jeg synes ikke sex er noe særlig godt.

Jeg kjenner at jeg kan se på andre kjekke menn og tenke at jeg kunne hatt sex med de, men gjør jo selvfølgelig ikke noe ut av det.

Gnisten ligger vell en plass der, men jeg sliter med å finne den😩

Blir glad for gode råd for jeg synes synd i mannen og er redd han skal finne noen annen....

Anonymkode: 37816...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. 

Det er ingenting feil med samboeren min, men han er blitt litt dvask og kjedelig. Han bruker samme tilnærmingsmetode hver gang han vil ha sex, og det er kjedelig. Jeg er for det meste trøtt, og tar og sjeldent initiativ. Også fordi sex med han er kjedelig. 

Fantaserer og drømmer om andre menn, jeg da. Er serie-forelsket i gutta på jobben, og bruker de fantasiene i senga med samboer. Later som det er han andre jeg ligger med. Det funker litt. 

Likevel. Vet hvordan du har det. 

Anonymkode: cf5b0...504

Skrevet

Snakker dere sammen om sexlivet, Hi?

Hva har dere gjort for å beholde kjæresteforholdet?

Anonymkode: c9b28...cfb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakker dere sammen om sexlivet, Hi?

Hva har dere gjort for å beholde kjæresteforholdet?

Nei snakker ikke så mye om det...vi fungerer mer som venner egentlig, men vi har sex innimella, et par ganger i mnd.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, jeg har ikke lyst, vi er stressa, jobber mye forskjellige tidspunkter, unger, hus og mas🙈😅

Jeg sliter faktisk mer og mer med å få orgasme også....🤷🏼‍♀️

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. 

Det er ingenting feil med samboeren min, men han er blitt litt dvask og kjedelig. Han bruker samme tilnærmingsmetode hver gang han vil ha sex, og det er kjedelig. Jeg er for det meste trøtt, og tar og sjeldent initiativ. Også fordi sex med han er kjedelig. 

Fantaserer og drømmer om andre menn, jeg da. Er serie-forelsket i gutta på jobben, og bruker de fantasiene i senga med samboer. Later som det er han andre jeg ligger med. Det funker litt. 

Likevel. Vet hvordan du har det. 

Anonymkode: cf5b0...504

Uff ja kjedelig sex her også...samme greia hver gang.

Har fantasert om andre jeg også🤷🏼‍♀️

Skrevet

Samme her, men vurderer å gå fra samboeren nå. Har hatt det slik i flere år, men har små barn og blir foreløpig pga de. Har også sexstopp med samboeren fordi jeg ikke tenner på han mer.

Nå har jeg i tillegg forelska meg i en fantastisk fyr, og vi har hatt sex (og vi funket så mye bedre sammen enn samboeren min), så det gjør ikke valget om å bli noe lettere. 

Anonymkode: 94249...5ad

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei snakker ikke så mye om det...vi fungerer mer som venner egentlig, men vi har sex innimella, et par ganger i mnd.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, jeg har ikke lyst, vi er stressa, jobber mye forskjellige tidspunkter, unger, hus og mas🙈😅

Jeg sliter faktisk mer og mer med å få orgasme også....🤷🏼‍♀️

Det er jo ikke rart at du/dere sliter, da.

Dere er stressede, dere ser knapt hverandre, dere fungerer nesten bare som samarbeidspartnere og venner. Jeg tenner ikke på vennene mine ;) Og når dere ikke lenger gjør noe for gnisten og kjæresteforholdet, så er det heller ikke rart om du begynner å slite med å få orgasme. Kanskje ekstra for oss kvinner så er jo orgasmen ofte knyttet til så mye annet som må stemme med forholdet til den man har sex med.

Kan du ordne med barnevakt? Eller at ungene overnatter hos besteforeldre eller venner? Og så tar dere en kveld alene hvor dere har tid til å snakke uforstyrret med hverandre. Fortell ham at du er bekymret for forholdet, at du føler dere har gått inn i småbarnsfella (om dere har små barn) eller vennefella, og at når dere jobber så forskjellige tidspunkt også i tillegg til at dere stresser mye begge to, så har kjæresteforholdet forsvunnet. Så kan du fortelle at du pga. dette har mistet mye av sexlysten, og at du ser at dere har mistet mye av kjærestefølelsene for hverandre, at du tror det er viktig at dere gjør ting anderledes fremover for å finne tilbake til hverandre, få litt tid til hverandre, finne tilbake til kjæresteforholdet dere en gang hadde, at du savner det og at du er redd for hva som skjer med dere som par om dere ikke får bedret dette. Og så kan du spørre hvordan han føler det oppi alt med jobb, stress, unger, hus og mas - og så lytter du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...