Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Av ren nysgjerrighet så opprettet jeg en konto på sugardaddys-siden. Jeg ble faktisk sjokkert over hva jeg fikk øye på der. For det første så er det veldig mange menn med konto der, og for det andre så kan det lett være din mann selv om du aldri ville trodd eller har mistanke om det. De aller fleste profilene jeg var innom der var gifte menn med familie som ønsket å treffe en ung kvinne 1-2 ganger i måneden for å få utløp for sin seksuelle fantasi. De krevde full diskresjon pga familieliv og var villige til å betale godt. Altså, jeg oppfordrer dere alle til å holde øynene åpne. Spesielt om du oppdager appen kik, dog mange nennsom sletter den og aktiverer den igjen når de er alene. Jeg skjønner dere tenker «nei, min mann ville aldri gjort det», «nei han har ikke tid til det» osv, men tro meg, jeg er sjokkert. Det jeg vil med dette innlegget er egentlig bare å be dere holde øynene oppe etter det jeg har sett. Anonymkode: eef84...95b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Hvorfor opprette profil på en slik side? Det er akkurat samme på tinder. Så dette er absolutt ikke noe revolusjonerende nyheter... Anonymkode: 6b023...526
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Reklame for siden, det er vel det dette er... Anonymkode: 2888e...4ce
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Søtt at du tror du har oppdaget noe helt nytt og revolusjonerende. Alle vet hva sugardaddys er, og at det ofte er godt gifte menn. Anonymkode: 8da69...6c3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Kan menn være utro? Det visste jeg ikke. Takk for opplysningen! Anonymkode: e95a8...2ed
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 Dette har du helt rett i! Min datter hadde oppdaget denne siden, og fant faren til venninna si der!! Det var overraskende mange helt vanlige voksne menn som hadde profiler der. Anonymkode: 03b46...107
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Slipp en mann utenfor døra så tar han for seg dit han kommer. De fleste menn er utro får de sjansjen. Det er bare sånn de er Anonymkode: 33e1b...a1a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slipp en mann utenfor døra så tar han for seg dit han kommer. De fleste menn er utro får de sjansjen. Det er bare sånn de er Anonymkode: 33e1b...a1a Og vi damer er nok ikke stort bedre selv 😉 Anonymkode: 6b023...526
DetYrer Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slipp en mann utenfor døra så tar han for seg dit han kommer. De fleste menn er utro får de sjansjen. Det er bare sånn de er Anonymkode: 33e1b...a1a 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og vi damer er nok ikke stort bedre selv 😉 Anonymkode: 6b023...526 Snakk for dere selv.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #10 Skrevet 10. september 2019 På 9.9.2019 den 10.12, Anonym bruker skrev: Dette har du helt rett i! Min datter hadde oppdaget denne siden, og fant faren til venninna si der!! Det var overraskende mange helt vanlige voksne menn som hadde profiler der. Anonymkode: 03b46...107 Uhg, hvor gammel er datteren din? 😳 Anonymkode: 91a27...c0a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #11 Skrevet 10. september 2019 På 9.9.2019 den 10.12, Anonym bruker skrev: Dette har du helt rett i! Min datter hadde oppdaget denne siden, og fant faren til venninna si der!! Det var overraskende mange helt vanlige voksne menn som hadde profiler der. Anonymkode: 03b46...107 Skulle det vært uvanlige mennesker på disse sidene? Aliens da eller? Såvidt jeg vet har alle mennesker sine preferanser. Gjør jo ikke folk tll mindre vanlig om de liker yngre eller eldre damer/menn, eller hvis man liker bdsm i senga. Uvanlig eller - unormale mennesker er vel mer de som tenner på barn/mindreårige og de som bryter loven. Anonymkode: 65172...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå