Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #26 Skrevet 8. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes absolutt han fortjener å få høre det, samt andre feite folk som spiser til de holder på å trille men gjerne kommenterer andres vekt. Går jo faen ikke an å holde på sånn! Dog er jo egentlig sannsynligheten stor for at han går til bensinstasjonen å kjøper seg pølse/burger når han skal ut for å gå disse turene. En annen ting er at hvis ikke han gjør det allerede så oppretter han en konto på nakenprat og/eller sugerdaddys. Ufattelig mange gifte menn som er på disse sidene og veldig mange kvinner som gledelig går med på det for litt penger. Jeg ble tilbudt 4000 kr for et treff av en godt gift og etablert mann. Anonymkode: ad601...648 Nei. Sånn er han ikke. Han er en fin fyr og en god mann på alle måter. Anonymkode: 82fef...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #27 Skrevet 8. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei. Sånn er han ikke. Han er en fin fyr og en god mann på alle måter. Anonymkode: 82fef...b5b Eh, å hvordan vet du det? Da deg en runde innom nakenprat og sugardaddys så snakkes vi. Anonymkode: ad601...648
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #28 Skrevet 8. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh, å hvordan vet du det? Da deg en runde innom nakenprat og sugardaddys så snakkes vi. Anonymkode: ad601...648 Hvordan jeg vet det? Fordi jeg kjenner han og det gjør ikke du. Anonymkode: 82fef...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #29 Skrevet 8. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh, å hvordan vet du det? Da deg en runde innom nakenprat og sugardaddys så snakkes vi. Anonymkode: ad601...648 Var voldsomt så opptatt du var av det. Det er snikreklame det du driver med, det er ganske lett å se Anonymkode: 8c06b...dd5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #30 Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvordan jeg vet det? Fordi jeg kjenner han og det gjør ikke du. Anonymkode: 82fef...b5b For det tror du ikke de andre sine koner tenker? Da ville jo ikke disse mennene vært gift, for å si det sånn.. Anonymkode: ad601...648
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #31 Skrevet 8. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Var voldsomt så opptatt du var av det. Det er snikreklame det du driver med, det er ganske lett å se Anonymkode: 8c06b...dd5 Snikreklame? For hva da din idiot.. Anonymkode: ad601...648
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #32 Skrevet 8. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: For det tror du ikke de andre sine koner tenker? Da ville jo ikke disse mennene vært gift, for å si det sånn.. Anonymkode: ad601...648 Hvis du gjerne vil debattere dette videre, foreslår jeg at du oppretter din egen tråd. Anonymkode: 82fef...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #33 Skrevet 8. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Snikreklame? For hva da din idiot.. Anonymkode: ad601...648 Hva tror du Anonymkode: 8c06b...dd5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #34 Skrevet 8. september 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snikreklame? For hva da din idiot.. Anonymkode: ad601...648 Hvis ikke du skjønte det. så er det ikke hun som er idioten her. Anonymkode: b10f1...129
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #35 Skrevet 8. september 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er forskjell på å støtte en prosess han selv setter i gang, og å dille og dalle og tilrettelegge og sy puter under armene. Så lenge han ikke selv ønsker å ta ansvar vil det ikke skje noen endring. Anonymkode: 06fee...d6b Ingenting av det jeg skrev var "å dille og dalle og sy puter under armene". Om han selv ikke gjør noe med dette så vil jo forholdet på sikt trolig ende, og det er virkelig for dumt å la et forhold og familie gå til grunne fordi man ikke tør å være ærlig og også er villig til å støtte litt ekstra i en periode når den ene ev. har det krevende. Anonymkode: 83330...e94
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #36 Skrevet 8. september 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for innspill! Mannen er ikke deprimert altså. Han har alltid vært slik, men med årene har de dårlige vanene virkelig begynt å merke ham. Men han snorker, og holder på å utredes av spesialist. Fastlegen antydet faktisk da at han burde redusere vekten sin. Anonymkode: 82fef...b5b Bra han utredes, for det kan være årsak til at han har utviklet dårlige vaner, fordi han rett og slett ikke er i form. Og han trenger ikke være klar over sammenhengen selv. Vektreduksjon og trening er første steg i behandling av ev. søvnapné, så det er riktig av legen. Om han har pustestopp også så kan det hende han en periode kan trenge en slik maske på natten, f.eks. til han igjen er normalvektig og symptomene gjerne går bort. Anonymkode: 83330...e94
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #37 Skrevet 8. september 2019 Utrolig vanskelig tema som liksom blir feil på alle måter, uansett hvordan en snur og vender på det. Fakta er derimot at fedme ikke bare er stigmatiserende og diskriminerende. Det er livsfarlig. Og du er glad i ham. Det er også en ærlig sak at du slett ikke tenner seksuelt på ham når han er så overvektig. Om han ønsker å fortsatt ha et seksliv med deg, så blir det ikke riktig at du skal presse deg kun for hans skyld.. De aller fleste mennesker har vaner, lyster eller et område de må utfordre viljestyrken sin. Det kan være mat/sukker, alkohol, piller osv. Om det var et alkoholproblem han slet med, ville det sikkert vært større forståelse for å be ham gjøre noe med problemet enn når det gjelder overvekt. Men det er j ingen grunn til at det skal være sånn. Disse tingene er minst like farlige. Tenker forøvrig det har mye å si på hvilken måte du legger disse tingene for ham. Og vise at du er glad i ham og setter pris på ham på andre måter. Ikke minst gir ham positiv respons, evt ‘belønning på hver minste tegn på fremgang. Feks detmat han faktisk velger å gå en ekstra tur for deg. Det er jo en fantastisk god start og tydelig kommunikasjon fra hans side om at han ønsker å gjøre noe med problemet selv. Selv om han er såret. Kort oppsummert; hver snill mot ham! Dette hjelper ham med de vanskelig følelsene han sikkert har oppi dette. Ikke minst vil en god væremåte mot ham forøvrig, lette den dårlige samvittigheten du sliter med selv❤️ Anonymkode: 6b46c...0ed
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #38 Skrevet 8. september 2019 Herlighet, 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan jeg vet det? Fordi jeg kjenner han og det gjør ikke du. Anonymkode: 82fef...b5b Dette er meg som skrev siste innlegg til deg. Må bare få tilføre at jeg håper du ikke henger deg opp i de utrolig barnslige og teite kommentarene du har fått over her. Du vet hvilke jeg mener. Dette er jo så åpenlys trolling og/eller spesielle kommentarer at du må ignorere dem. Helt utrolig hva folk greier å lire ut av seg. Det må virkelig handle om fritidsproblemer😅 Anonymkode: 6b46c...0ed
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #39 Skrevet 9. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig vanskelig tema som liksom blir feil på alle måter, uansett hvordan en snur og vender på det. Fakta er derimot at fedme ikke bare er stigmatiserende og diskriminerende. Det er livsfarlig. Og du er glad i ham. Det er også en ærlig sak at du slett ikke tenner seksuelt på ham når han er så overvektig. Om han ønsker å fortsatt ha et seksliv med deg, så blir det ikke riktig at du skal presse deg kun for hans skyld.. De aller fleste mennesker har vaner, lyster eller et område de må utfordre viljestyrken sin. Det kan være mat/sukker, alkohol, piller osv. Om det var et alkoholproblem han slet med, ville det sikkert vært større forståelse for å be ham gjøre noe med problemet enn når det gjelder overvekt. Men det er j ingen grunn til at det skal være sånn. Disse tingene er minst like farlige. Tenker forøvrig det har mye å si på hvilken måte du legger disse tingene for ham. Og vise at du er glad i ham og setter pris på ham på andre måter. Ikke minst gir ham positiv respons, evt ‘belønning på hver minste tegn på fremgang. Feks detmat han faktisk velger å gå en ekstra tur for deg. Det er jo en fantastisk god start og tydelig kommunikasjon fra hans side om at han ønsker å gjøre noe med problemet selv. Selv om han er såret. Kort oppsummert; hver snill mot ham! Dette hjelper ham med de vanskelig følelsene han sikkert har oppi dette. Ikke minst vil en god væremåte mot ham forøvrig, lette den dårlige samvittigheten du sliter med selv❤️ Anonymkode: 6b46c...0ed Takk for svar! Ja, jeg må være god og omsorgsfull mot ham. Han gikk fjelltur i nesten to timer i går. Hørte på podcast, og hadde kost seg med egentid. Han sa at han vil forsøke dette tre ganger i uken. Hvis han da i tillegg blir mer bevisst på kostholdet sitt, kan det være vi er på vei. Anonymkode: 82fef...b5b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #40 Skrevet 9. september 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Herlighet, Dette er meg som skrev siste innlegg til deg. Må bare få tilføre at jeg håper du ikke henger deg opp i de utrolig barnslige og teite kommentarene du har fått over her. Du vet hvilke jeg mener. Dette er jo så åpenlys trolling og/eller spesielle kommentarer at du må ignorere dem. Helt utrolig hva folk greier å lire ut av seg. Det må virkelig handle om fritidsproblemer😅 Anonymkode: 6b46c...0ed Neida, hører ikke på folk som åpenbart ikke er helt i vater 😉 Anonymkode: 82fef...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå