Gå til innhold

Svampebob barnslig for 8 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal feire bursdagen sin å blir 8 år. Han ønsker å ha temaet svampebob firkant å da alt av mat,kopper,innvitasjon osv i dette temaet. Men er det kanskje litt for barnslig for 8 åringer? Er så redd noen skal erte han for det.

Anonymkode: 6abf5...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine på 10 og 12 ser på svampebob rett som det er, og humoren som går rett over hodet på dem ler 18-åringen av 😉

Liker du svampebob tror jeg ikke du vokser fra det så fort altså, og 8-åringer er fremdeles ganske små så det hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med i det hele tatt. 

Anonymkode: a6745...e6b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mine på 10 og 12 ser på svampebob rett som det er, og humoren som går rett over hodet på dem ler 18-åringen av 😉

Liker du svampebob tror jeg ikke du vokser fra det så fort altså, og 8-åringer er fremdeles ganske små så det hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med i det hele tatt. 

Anonymkode: a6745...e6b

Ja de er ikke store men det er visst mye som er for barnslig likevel,derfor jeg er usikker. Han er lett å lede så hadde nok klart å få han til heller ville ha Minecraft som tema som er stor snakkis i klassen,men det var som sagt svampebob firkant han egentlig selv ønsket å ha som tema.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja de er ikke store men det er visst mye som er for barnslig likevel,derfor jeg er usikker. Han er lett å lede så hadde nok klart å få han til heller ville ha Minecraft som tema som er stor snakkis i klassen,men det var som sagt svampebob firkant han egentlig selv ønsket å ha som tema.

Hvorfor skal du manipulere ham til å velge noe annet?

Det er hans bursdag. Han ønsker svampebob. Da går man for det!

Anonymkode: bed0b...0e0

Skrevet

Mine på 13 og 16 kan gjerne se svampebob innimellom. Og jeg også!

Anonymkode: 2fce4...1dd

Skrevet

Svampebob er helt sjef!!

Anonymkode: ccaee...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...