Gå til innhold

Forkjøla...dra på apotek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne ringte og sa at hun var forkjølet. Spurte om jeg kunne kjøre å kjøpe Paracet til henne i morgen. Jeg sa at jeg var usikker. Skal på jobb, bli med gutten til tannlege og kjøre jenta til kamp(1.5 time unna) rett etter tannlegen. Men sa at jeg ringte på henne om jeg rakk det. Hun ble litt snurt og sa: da får jeg bare klare meg uten, for jeg kommer meg ikke dit selv. Apotek er 5 minutter gåavstand unna. Når jeg er forkjøla og syk må jeg handle og kjøre og følge opp barn uansett. Men noen er vel sterkere enn andre når det kommer til sånt?

Anonymkode: 56f47...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger da ikke dra på apotek for å få tak i paracet, det selger de overalt og kan kjøpes på bensinstasjon i dag. 

Anonymkode: 4d0c1...44b

Skrevet

Jeg er veldig syk, og har nå fått lignende sykdom på toppen. Har i sommer brukt 45 minutter å gå det jeg normalt bruker 8-10 minutter på, men har faktisk ikke falt meg inn å be andre handle for meg.

Kanskje din venninne føler seg alene og har behov for omsorg, at det er årsaken?

Anonymkode: e1650...2df

Skrevet

Medalje til deg er på vei i posten. 

Men hvorfor kjøper du ikke Paracet på bensinstasjonen i dag?

Anonymkode: 3d9d2...426

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Medalje til deg er på vei i posten. 

Men hvorfor kjøper du ikke Paracet på bensinstasjonen i dag?

Anonymkode: 3d9d2...426

Fordi jeg har ikke bil i dag. Den har jeg lånt bort i helgen 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ei venninne ringte og sa at hun var forkjølet. Spurte om jeg kunne kjøre å kjøpe Paracet til henne i morgen. Jeg sa at jeg var usikker. Skal på jobb, bli med gutten til tannlege og kjøre jenta til kamp(1.5 time unna) rett etter tannlegen. Men sa at jeg ringte på henne om jeg rakk det. Hun ble litt snurt og sa: da får jeg bare klare meg uten, for jeg kommer meg ikke dit selv. Apotek er 5 minutter gåavstand unna. Når jeg er forkjøla og syk må jeg handle og kjøre og følge opp barn uansett. Men noen er vel sterkere enn andre når det kommer til sånt?

Alle kan ikke være helter

Anonymkode: 423af...2d6

Skrevet

Jeg kan gjerne gjøre slikt for naboer og venner, men det er om jeg har tid til det. Har jeg ikke tid, så blir de ikke sure av den grunn. Nå er det slike ting vi uansett har i huset, så jeg kan bare stikke innom de som bor nære også får jeg tilbake når de kjøper nye. 

Men jeg ser ikke problemet med å komme seg i butikken og få kjøpt slikt selv heller om en ikke bor veldig langt unna alt. For å ikke klare det må jeg være ekstremt syk og det har vel kun skjedd en gang i mitt liv der min tidligere samboer måtte bære meg ut og inn av bilen for å få meg på legevakta. Han vurderte sykebil, men syns det var litt overkill når han hadde en anelse om hva som feilte meg og var sykepleier. Hans anelse stemte, jeg fikk medisiner for en dag og han hentet resepten dagen etter på apoteket med fullmakt fra meg. Høres ut som din venn har mannesyken og må ha noen til å synes synd på seg selv.

Anonymkode: 180a3...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...