GÃ¥ til innhold

Hadde du gjort det?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en du hadde vært veldig interessert i (og vært «nesten klar til forhold» med)hadde vært ute på byen og spurt om å komme til deg når festen var over (ikke rølpefest, men slutt kl 2)hadde du sagt ja selv om du visste at du måtte opp med barnet kl 8-9 på morgenen?

Anonymkode: c7216...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Min erfaring er at begynder man å sette ansvaret og begrensningene ved å ha barn til side i starten så oppstår det fort en forventning hos motparten at det er slik det skal være i fortsettelsen også. Det er jeg ikke villig til. 

Anonymkode: c78de...fe5

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Min erfaring er at begynder man å sette ansvaret og begrensningene ved å ha barn til side i starten så oppstår det fort en forventning hos motparten at det er slik det skal være i fortsettelsen også. Det er jeg ikke villig til. 

Skjønner tanken😊Jeg bare tenker i mitt hode at man ikke egentlig er såå interessert da?Er jeg helt på jordet?

Skrevet

Sansynlig vis ja, selv om det kanskje ikke hadde vært smart.

Anonymkode: a3371...63c

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner tanken😊Jeg bare tenker i mitt hode at man ikke egentlig er såå interessert da?Er jeg helt på jordet?

Ja. Det blir feil å tenke slik.

Når man står med ansvaret for barn så kan man ikke kaste alle hensyn til side for å tilpasse seg en ny partner. Man kan kanskje lirke det til så det går i starten men i lengden går det ikke. Men da har den nye partner vent seg til at det er slik det foregår og at vedkommenes ønsker og lyster kan gå foran barnas behov. Da har du satt deg selv i en veldig dum knipe!

Partneren må jo vite at du har barn og at det gir noen begrensninger. Om ikke vedkommende forstår dette eller er villig til å finne løsninger rundt det kommer det ikke til å fungere i det lange løp uansett.

Skrevet

For med hadde det ikke vært et problem å stå opp tidlig selv om jeg legger meg sent.

men barn trenger ikke introduserer for en man er «nesten klar til forhold med»

Anonymkode: 6501c...029

Skrevet

Jeg hadde ikke invitert en "jeg var interessert i" hjem kl 02 om natten med barna mine hjemme... 

Barn blandes først inn når man har vært sammen en stund. 

-Og ja, selv om de sover. Han her har nemlig en intensjon om overnatting hos deg, selv om han evt sier noe annet. 

Anonymkode: d376b...85f

Skrevet

Nei. Ikke når barns er hjemme. Og hadde heller aldri villet gjort meg «så lett tilgjengelig» for en mann. 

Anonymkode: 7396b...58e

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: cc590...b07

Skrevet

Nei, hadde ikke invitert en mann på besøk midt på natta når ungene var hjemme.

Anonymkode: 5ef4b...50e

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Nei, jeg har ungene hjemme og må tidlig opp i morgen. Kan du ikke komme en tur når ungene er hos pappaen sin, jeg vil gjerne ha besøk av deg nemlig"

Anonymkode: 5ef4b...50e

Skrevet

Hvis det var praktiske grunner, som at du bodde nær og han kunne spart 600 kroner i taxi hadde jeg sagt ja. MOT AT han tok med jakka og sko inn på soverommet og holdt seg stille der inne når ungene sover, dagen derpå skal ikke være første møte med ny kjæreste. Hadde også brukt sjansen til å observere alkoholvaner og folkeskikk hos min utkårede.

Anonymkode: c677e...1f2

Skrevet

Når ungene sover skulle være, når ungene stod opp.

Anonymkode: c677e...1f2

Skrevet

Booty call med unger i hus...nei.

Anonymkode: 58066...c8b

Skrevet

Hadde ikke gjort det selv uten barn, jeg, såsant det ikke var avtalt på forhånd.

Min erfaring med menn som tar kontakt langt på natt, først når en fest er ferdig, og de vil overnatte, det er menn som ofte er egoistiske og kun har egne ønsker i fokus. Som regel er de også mest interessert i sex enn de er i et forhold.

At en mann ringer så sent på natta når han vet du har barna dine hjemme, Hi, og vil overnatte, selv om dere ikke en gang er "ordentlig" sammen enda, det sier mye om han... og det setter ham ikke i et godt lys.

Jeg ville tatt et par steg tilbake og tatt ting roligere for å finne ut hvordan han egentlig er mtp. ansvar, barn, respekt.

Anonymkode: 4e2f6...a9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...