Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 I deres øyne? Anonymkode: 6f68a...7a7
Gjest Antarctica Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Et helstøpt menneske med hjerte for andre enn seg selv. Har ikke så mange kriterier.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Det finnes 1000 varianter. Minst. Å være vellykket er ikke bare en ting. Kommer også an på hvem du spør. Spør du barna mine er jeg vellykket om jeg er mye hjemme og har tid til å gjøre ting med dem. Spør du sjefen min får du et helt annet svar. Om hun selv er fornøyd og ikke forvolder skade for menneskene rundt seg kan hun vel kaldes vellykket. Anonymkode: cb48e...bb3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Hvis du innimellom har dårlig samvittighet ovenfor barna dine er du ei god mor. Fraværende mødre har ikke dårlig samvittighet. Anonymkode: e2a90...4ac
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 ... Sålenge mor er frisk og rask, så syns jeg ei vellykka mor er ei som tar ned ungene ut på tur, f.eks. Ei som er god på å lage variert mat, og som oppmuntrer ungene til å smake på maten. Som har klær og utstyr på stell. Som av og til tar seg noen ego-pauser hvis ungene har trygg barnepass. Tar seg tid til å prate med ungene, åpner hjemmet for vennene deres og blir kjent med de. Lar ungene være med på fritidsaktiviteter og selv hjelper til med dugnad, kjøtibg, osv... Noen eksempler. Mange måter å være vellykka på. Anonymkode: 07a82...a5e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 ... Og jeg synes hun er vellykka hvis hun klarer å la være å sammenligne seg med alle andre mødre /damer, som hun tror gjør en mye bedre jobb en henne 😄 Anonymkode: 07a82...a5e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Hvis hun er følelsesmessig på plass i seg selv. Da kan hun også være følelsesmessig til stede for barna sine. Mange mødre holder seg opptatt og holder følelsene sine nede fordi de er redde for hva som finnes der inne. Anonymkode: f5de4...77a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Ei helt normal dame som vi alle kan kjenne oss igjen i😊 Anonymkode: 76acd...9b2
Valkyriemamma Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 Ei som er fornøyd med seg sjølv og den jobben ein gjer, både heime og i arbeidslivet. Ei som innser at ho kan ikkje gjera alt, men likevel gjer sitt beste. Ei som er der for barna sine, og samtidig lærer dei at «mamma kan ikkje gjera alt for deg» (sy puter under armane). Ho treng ikkje ha mykje penger, ha den beste karrieren eller vera frisk. Ei som er ufør kan vera mykje meir vellykka enn ei som er leder i eit millionselskap.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 Det er to ting jeg beundrer veldig hos andre mødre og som skulle vært mer av. 1) Empati for andre sine barn når deres eget barn er involvert i en konflikt. 2) Å betrakte ei annen mor som ei god mor selv om man er uenig om noe. Anonymkode: 69af6...451
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 Det er meg det. Helt perfekt uperfekt. Anonymkode: 6d048...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå