Gå til innhold

Sover dere sammen med mannen deres, eller hver for seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har verdens beste forhold og mye sex, men vi kan ikke sove sammen pga snorking. Dersom vi prøver å sove sammen ligger en av oss våken og blir sliten dagen etter. Hvordan er det hos dere?

Anonymkode: 62227...a4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sover sammen. Selv om mannen snorker en del🙈

Anonymkode: cea30...c0c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi sover sammen. Selv om mannen snorker en del🙈

Anonymkode: cea30...c0c

Men hvorfor ikke sove hver for seg, så begge får sovet bra? 

Anonymkode: 62227...a4d

Skrevet

Vi sover sammen, og har gjort det i over 20 år nå.

Mannen snorker en del, og det gjør visst jeg også... Men så lenge begge sovner er det ikke noe problem.

Anonymkode: 2219c...ecb

Skrevet

Sammen, selv om han snorker. Jeg bruker ørepropper. 

Anonymkode: 9922b...889

Skrevet

Sammen, bruker ørepropper når han snorker. Jeg snorker visst, men det er bare søtt i følge han.

Skrevet

Jeg sover på sofaen, han på rommet «vårt» slik har det vært et år nå

Anonymkode: d937c...c4d

Skrevet

Sover sammen. Ingen av oss snorker! Jeg snakker vissnok litt i søvne - sier han.

Anonymkode: c3b58...f49

Skrevet

Vi sover sammen. Jeg lager visst nok en del lyder når jeg sover, men da legger han bare armen rundt meg og så blir det slutt på lydene. Jeg sover veldig dårlig når han er borte, og må ta sovemedisin i enkelte perioder.

Anonymkode: 4d919...2dc

Skrevet

Hvorfor tar dere ikke snorkeoperasjon? (Evt mannen hvis det er han som snorker)

Anonymkode: 0ce1b...9ef

Skrevet

Eget soverom. 

Mannen våkner og ligger våken for hver lyd som lages. Om jeg puster feil eller snur meg hardt. 

Vi sov sammen før barn men når jeg våknet og ammet og sovnet igjen og han lå våken 3-4 timer etterpå så fant jeg ut at jeg gikk på et annet rom. Så ble det mitt soverom med barna. 

Hans rom bruker vi nå til sex på kveldene 😁

Skrevet

Vi sover sammen, har alltid gjort det, fungerer egentlig utmerket.
Nå skal vi faktisk sove hver for oss for en liten periode, får sånn kuldeising i puppene når jeg må opp å skifte på baby om natten, noe som er så vondt når jeg skal amme etterpå,  har derfor avtalt med 12 åringen at vi bytter seng en liten periode, hun har rom oppe, mens vi har rom i kjelleren, og det er så kaldt nede. Så hun får sove med pappaen, så tar og baby hennes 120 seng.

Anonymkode: 87dc0...565

Skrevet

Vi sover sammen. Jeg kunne like gjerne sovet alene og sluppet å våkne når han kaster seg rundt i senga når han snur seg, men mannen ble blodig fornærmet da jeg nevnte det. Var ikke noe personlig for min del, for meg er det bare søvn. Vi er begge avhengig av luft rundt oss når vi sover, så vi ligger ikke og holder rundt hverandre eller noe uansett. Ikke legger vi oss eller står opp samtidig heller. Andre ting vi bruker senga til gjør vi på dagtid. ;) Men det er visst veldig viktig for ham at denne sovingen foregår sammen, så da blir det sånn.

Anonymkode: 0db54...c8f

Skrevet

Sover egentlig sammen, men i småbarnstiden har vi egne rom så vi får byttet på å sovet annenhver natt. "nattevakten" sover inne på minsten sitt rom. 

Gjorde det med førstemann også, funker gull👌

Anonymkode: 5e44f...63d

Skrevet

Nå ble jeg faktisk litt glad for å se at så mange sover hver for seg!

Anonymkode: 7fc96...41b

Skrevet

Hver for oss i separate rom. Må ha ørepropper likevel. Han snorker som... Ja.

Anonymkode: 23167...fb0

Skrevet

Hver for seg. Mens jeg ammet, sovet jeg med babyen. Nå som han ikke ammer mer, tar mannen natta med ham og jeg får sovet. 

Anonymkode: 09dec...e67

Skrevet

Sammen. Det har hendt at jeg har so et på gjesterommet pga snorking, men det er helt unntaksvis. 

Anonymkode: 60681...38e

Skrevet

Sover sammen. Har kanskje sovet enkelte netter hver for oss ila årene med nattevåk. 

Anonymkode: 137aa...0a8

Skrevet

Vi sover på hvert vårt rom. Han snorker og selv med ørepropper får jeg ikke sove. Han har vært utredet på sykehuset, men snorkeoperasjon er ikke anbefalt for ham. Jeg synes det går fint å sove hver for oss og savner ikke å sove sammen.

Anonymkode: 0c36d...584

Skrevet

Hver for oss.. Har et barn som sover utrolig dårlig. Mannen vekker henne med snorking, hun holder mannen våken ved at hun er våken x antall ganger om natten. Mannen har en jobb der han absolutt ikke kan møte uopplagt..

Anonymkode: f3c8f...e41

Skrevet

Vi sover sammen. Han snorker litt av og til, men stopper når jeg sparker til han. Jeg uler litt av og til, men stopper når han tar på meg. En gang hylte jeg til rett inn i øret hans så han nesten lettet fra sengen, men han har ikke nevnt det flere ganger 😂

Skrevet

Vi sover hver for oss. Jeg synes egentlig det er litt trist, men får ikke sove fordi mannens snorking bare har blitt verre og verre. Han har vært  hos spesialist, men ble ikke anbefalt operasjon. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hver for oss i separate rom. Må ha ørepropper likevel. Han snorker som... Ja.

Anonymkode: 23167...fb0

Akkurat sånn er det her i huset og 😅🙉

Anonymkode: 88a14...496

Skrevet

Dere redder virkelig dagen. Eller natten. Jeg har følt meg så alene!! Men vi er jo mange!

Anonymkode: 7fc96...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...