Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Fikk mensen på mandag (lenge før jeg skulle) mest sannsynlig pga enormt stress og press. Begynte samtidig å svi/klø litt akkurat i inngangen til skjeden. Så begynte jeg å klø noe enormt rundt klitoris så tenkte sopp. Kjøpte canesten og tok den tabletten. Dagen etter var kløen borte, men svien i inngangen vedvarer. Har fortsatt litt menstruasjon så ser for meg at det kan være trøblete for kremen å «fungere» optimalt? Siden kløen ble vekk pga tabletten vil jeg og anta det er sopp? Er bare vant til at symptomene gir seg med en gang de få gangene jeg har hatt sopp tidligere... Anonymkode: c27e9...09a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk mensen på mandag (lenge før jeg skulle) mest sannsynlig pga enormt stress og press. Begynte samtidig å svi/klø litt akkurat i inngangen til skjeden. Så begynte jeg å klø noe enormt rundt klitoris så tenkte sopp. Kjøpte canesten og tok den tabletten. Dagen etter var kløen borte, men svien i inngangen vedvarer. Har fortsatt litt menstruasjon så ser for meg at det kan være trøblete for kremen å «fungere» optimalt? Siden kløen ble vekk pga tabletten vil jeg og anta det er sopp? Er bare vant til at symptomene gir seg med en gang de få gangene jeg har hatt sopp tidligere... Anonymkode: c27e9...09a Prøv heller med flere tabletter etter hverandre. Sånn kur med flere tabletter Evt diflucan Anonymkode: 8b287...db1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Prøv heller med flere tabletter etter hverandre. Sånn kur med flere tabletter Evt diflucan Anonymkode: 8b287...db1 Okey! takk for tips har prøvd med vivag to dager på rad, kan jo ta ferdig de som var der og se. Anonymkode: c27e9...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå