Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Hva er egentlig forskjellen? Anonymkode: 273b5...7cf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Jeg har 8'ern. Jeg tar alltid godt vare på tlf mine. Har de i mange år, helt til de er ødelagte. Allerde første dagen var jeg uheldig å miste tlf 20 cm og ned i bakken. Skjermen total skadd. Gikk ett halvt år og jeg mistet den i gulvet, kamera og skjerm ødelagt. Har hørt at skjermen ikke er så robust. Kamera kvaliteten er god da, men likte ikke helt den tlf. 6' ern derimot har jeg hatt i MANGE år. Den tåler jo alt, en god telefon å bruke. Skal kjøpe meg S 10 , noten har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: a89fa...45f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 8'ern. Jeg tar alltid godt vare på tlf mine. Har de i mange år, helt til de er ødelagte. Allerde første dagen var jeg uheldig å miste tlf 20 cm og ned i bakken. Skjermen total skadd. Gikk ett halvt år og jeg mistet den i gulvet, kamera og skjerm ødelagt. Har hørt at skjermen ikke er så robust. Kamera kvaliteten er god da, men likte ikke helt den tlf. 6' ern derimot har jeg hatt i MANGE år. Den tåler jo alt, en god telefon å bruke. Skal kjøpe meg S 10 , noten har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: a89fa...45f Jeg har S8. Mistet i bakken flere ganger. Ikke en skramme. Mye brukt. Hatt i 2 år. Anonymkode: 273b5...7cf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har S8. Mistet i bakken flere ganger. Ikke en skramme. Mye brukt. Hatt i 2 år. Anonymkode: 273b5...7cf Så bra 😃 Jeg er frustrert over hvor lite den tåler, og jeg er forsiktig med tlf. Anonymkode: a89fa...45f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra 😃 Jeg er frustrert over hvor lite den tåler, og jeg er forsiktig med tlf. Anonymkode: a89fa...45f Rart det er sånn forskjell på de. Anonymkode: 273b5...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå