Gå til innhold

Samsung Galaxy Note S10 vs Samsung 8 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen?

Anonymkode: 273b5...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 8'ern.  Jeg tar alltid godt vare på tlf mine. Har de i mange år, helt til de er ødelagte. 

Allerde første dagen var jeg uheldig å miste tlf 20 cm og ned i bakken. Skjermen total skadd. Gikk ett halvt år og jeg mistet den i gulvet, kamera og skjerm ødelagt. Har hørt at skjermen ikke er så robust.  

Kamera kvaliteten er god da, men likte ikke helt den tlf. 

6' ern derimot har jeg hatt i MANGE år. Den tåler jo alt, en god telefon å bruke. 

Skal kjøpe meg S 10 , noten har jeg ingen erfaring med. 

Anonymkode: a89fa...45f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 8'ern.  Jeg tar alltid godt vare på tlf mine. Har de i mange år, helt til de er ødelagte. 

Allerde første dagen var jeg uheldig å miste tlf 20 cm og ned i bakken. Skjermen total skadd. Gikk ett halvt år og jeg mistet den i gulvet, kamera og skjerm ødelagt. Har hørt at skjermen ikke er så robust.  

Kamera kvaliteten er god da, men likte ikke helt den tlf. 

6' ern derimot har jeg hatt i MANGE år. Den tåler jo alt, en god telefon å bruke. 

Skal kjøpe meg S 10 , noten har jeg ingen erfaring med. 

Jeg har S8. Mistet i bakken flere ganger. Ikke en skramme. Mye brukt. Hatt i 2 år.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har S8. Mistet i bakken flere ganger. Ikke en skramme. Mye brukt. Hatt i 2 år.

Så bra 😃 Jeg er frustrert over hvor lite den tåler, og jeg er forsiktig med tlf. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra 😃 Jeg er frustrert over hvor lite den tåler, og jeg er forsiktig med tlf. 

Rart det er sånn forskjell på de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...