Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Skal lage ostekake i 24 cm form med gelelokk. Kan jeg bruke Toro sin ferdig ostekrem? Bør jeg ha 1 eller 2 pakker av den? Bursdag i morgen 😅 Anonymkode: 2c467...6ba
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 (endret) Nei. Lag selv. Søk på jordbærpikenes feks. Toros krem er glasur så den har hverken luft eller hold. I praksis er den melis. Endret 7. september 2019 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Nei, lag den selv. Ostekake er kjempelett å lage, bare bruk f.eks en av oppskriftene til Det søte liv. Mange av toro sine produkter er helt ok, men akkurat kremene er ikke gode, altfor mye melis og altfor søt smak. Anonymkode: b24e5...66f
Himmel og hav Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Er ikke ostekremen en glasur? I så fall egner den seg vel neppe til ostekake.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 HI Da lager jeg selv 😃 Takker 👍 Anonymkode: 2c467...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå