Gå til innhold

Ødelagt headphone..reiseforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min kjøpte ett ganske dyrt headphone på Elkjøp for 7 måneder siden. I går når han tok buss til skolen var det noen som dunket borti headphone som han hadde på hodet. Det knakk av en bit. Så nå kan det ikke brukes. Er dette noe som reiseforsikring dekker? Vi har jo ikke bevis på at det var ett uhell 

Anonymkode: bf053...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min kjøpte ett ganske dyrt headphone på Elkjøp for 7 måneder siden. I går når han tok buss til skolen var det noen som dunket borti headphone som han hadde på hodet. Det knakk av en bit. Så nå kan det ikke brukes. Er dette noe som reiseforsikring dekker? Vi har jo ikke bevis på at det var ett uhell 

Vær obs på at reiseforsikringen kanskje ikke fungerer på skolevei og i skoletid. Så sjekk opp det først. 

Sjekk også egenandelen på reiseforsikringen din. Er ikke sikkert det lønner seg. 

Men, dekker det skadetidspunktet og du ikke har egenandel tenker jeg at det lønner seg å prøve. Verste du får er nei...

Anonymkode: 83f9f...a61

Skrevet

Sjekk om det foreligger garanti først og fremst. Når det gjelder reiseforsikringen, avhenger det av avtalen. Sjekk vilkårene for hvor reiseforsikringen gjelder.

Anonymkode: 9b7b1...dd8

Skrevet

Dekker garanti sånne uhell? 

Skrevet

Det kommer helt an på garantien du har, men enkelte garantier dekker uhell, ja. Det går eventuelt an å reklamere på at produktet ikke var i forventet stand etter fkjl., ettersom det ble ødelagt så fort. Da må dere i så fall reklamere innen to måneder etter at uhellet skjedde. 

Anonymkode: 9b7b1...dd8

Skrevet

Jeg har alltid "idiotforsikring" på slike ting.  Hva forsikringen egentlig heter vet jeg ikke, og jeg har sikkert betalt for mye uansett. Men det hjalp da jeg sølte cola ( les vin) over min laptop. Fikk ny på dagen, til og med den dyreste de hadde i butikken! Jeg ville i utgangspunktet ha samme model, men dama på butikken sa til meg at jeg kunne ta hvilken som helst, så hvorfor ikke den dyreste og beste? Om det var den beste vet jeg ikke, jeg kan ikke data,  nettopp derfor har jeg "idiotforsikring " på slikt

Anonymkode: 86d96...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...