Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Hva har de på seg om vinteren når de ikke kan bruke verken plast eller ull? Anonymkode: 67f9b...ecc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 De bruker vel plantebaserte plagg som lin, bomull, bambus+++ Anonymkode: 49372...838
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De bruker vel plantebaserte plagg som lin, bomull, bambus+++ Anonymkode: 49372...838 Men det er jo ikke varmt i det hele tatt🤐 Bomullsjakke? Anonymkode: 67f9b...ecc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Ingen motsetning med å være veganer og bruke syntetiske materialer. Veganer defineres etter hva man spiser Anonymkode: 2ea47...382
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ingen motsetning med å være veganer og bruke syntetiske materialer. Veganer defineres etter hva man spiser Anonymkode: 2ea47...382 Her går du glipp av poenget; plast er miljøfiendtlig. Anonymkode: 67f9b...ecc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Her går du glipp av poenget; plast er miljøfiendtlig. Anonymkode: 67f9b...ecc Eh jau...klar over det. Men det forplikter ikke veganere til å holde seg unna syntetiske materialer. Hvorfor tror du veganere ikke kan bruke plast? Anonymkode: 2ea47...382
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen motsetning med å være veganer og bruke syntetiske materialer. Veganer defineres etter hva man spiser Anonymkode: 2ea47...382 Nå skrev hun jo veganere som er opptatt av miljø da Anonymkode: 23be1...bf9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh jau...klar over det. Men det forplikter ikke veganere til å holde seg unna syntetiske materialer. Hvorfor tror du veganere ikke kan bruke plast? Anonymkode: 2ea47...382 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nå skrev hun jo veganere som er opptatt av miljø da Anonymkode: 23be1...bf9 Nettopp Anonymkode: 67f9b...ecc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 23 minutes ago, Anonym bruker said: Nå skrev hun jo veganere som er opptatt av miljø da Anonymkode: 23be1...bf9 Hva er det med folk og absolutter. Man kan være veldig opptatt av miljø og fortsatt kjøpe syntetiske materialer i liten grad. Og hva har dette med veganere å gjøre? Man kan fint være opptatt av miljøvern uten å være veganer. Man må ikke leve vegansk i en nullutslippshytte for å være opptatt av miljø. Anonymkode: 2ea47...382
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det med folk og absolutter. Man kan være veldig opptatt av miljø og fortsatt kjøpe syntetiske materialer i liten grad. Og hva har dette med veganere å gjøre? Man kan fint være opptatt av miljøvern uten å være veganer. Man må ikke leve vegansk i en nullutslippshytte for å være opptatt av miljø. Anonymkode: 2ea47...382 Du sliter vodsomt med leseforståelsen tydeligvis Anonymkode: 23be1...bf9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 Jeg er veganer, i den forstand at jeg ikke spiser noe som ikke er plantebasert. Men jeg kler meg i ull. Den er klippet fra levende dyr som ikke lider under det (ja, jeg vet hvordan sauene har det der ulla kommer fra - kjøper absolutt ikke all ull). Bruker ikke skinn, ettersom dyr må dø for at vi skal kunne bruke skinnet. Jeg er veganer av hensyn til dyrs rettigheter og av miljøhensyn. Tar hensyn til miljøet så langt jeg kan, men kjøper vintersko- og klær som nok har satt noen miljøavtrykk. Men kjøper høy kvalitet, slik at jeg ikke må kjøpe nytt ofte, Hvis målet til en veganer var null miljøavtrykk, måtte vi latt være å få barn og gått ut i skogen for å dø. Det ønsker jeg ikke. Anonymkode: a3732...437
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det med folk og absolutter. Man kan være veldig opptatt av miljø og fortsatt kjøpe syntetiske materialer i liten grad. Og hva har dette med veganere å gjøre? Man kan fint være opptatt av miljøvern uten å være veganer. Man må ikke leve vegansk i en nullutslippshytte for å være opptatt av miljø. Anonymkode: 2ea47...382 Å herre. Er du helt idiot. Hun sier veganer, opptatt av miljø, hva bruker de om vinteren. Er det så vanskelig for deg å forstå en så kort tekst så burde du ikke delta i et forum. HI, jeg aner ikke. Men en jeg kjenner bruker mye second hand. Kanskje det er innafor å kjøpe en brukt ullgenser? Anonymkode: fab98...bee
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #13 Skrevet 7. september 2019 Stakkars sauer som ikke klippes sier jeg.. Eller klippe dem og så bare kaste ullen. Skjønner ikke hva det skal være godt for. Norske sauer har som regel gode liv. Det samme som jeg ikke skjønner at de ikke spiser egg. Vi har egne høner i hagen, som går fritt, uten hane. De legger jo egg hver dag. Skal de også bare kastes? Og medisiner, motgift mot slangebitt. Skal de nekte den? Den er faktisk ganske vond for de som ofrer livet, slangene altså. Og honning... Vi trenger flere bier, og det er bra folk lager hus til dem. Kaste honningen? Tommel opp for mer vegansk mat, men jeg skjønner ikke de som er helt firkantet. Anonymkode: 54c3f...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå