Gå til innhold

Sammen med en fem år yngre mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39 og han er 34. Blir det rart? Hva tenker dere?

Anonymkode: 1917c...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være rart. 5 år er ikke mye. Begge mine siste kjærester var 5 år yngre enn meg. 

Anonymkode: d8bcf...282

Skrevet

Jeg er 5 år eldre enn min samboer. Har vært sammen i 13 år:) Jeg syntes det var litt rart i begynnelsen av forholdet, da var han 25 og jeg 30, men nå tenker jeg ikke stort over det. Handler mer om personlighet og hvor man er i livet, tenker jeg. 

Anonymkode: c8dba...213

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan dere kan ha respekt for noen som er så pass mye yngre enn dere men jaja

Anonymkode: ea8c8...97f

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan dere kan ha respekt for noen som er så pass mye yngre enn dere men jaja

Høh??? Så du mener at man kun skal respektere de som er eldre enn seg selv? Gir ingen mening i mitt hode...

Anonymkode: 0450c...09a

Skrevet

Det er ikke rart. Min mann er 2 år yngre enn meg og mamma var 3- 4 år eldre enn pappa. Kjenner flere også.

Anonymkode: 9611d...ab8

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at man ikke kan respektere en mann på 34 år? Hvilken alder er det respekten kommer inn. Jeg respekterer folk som fortjener det, ikke fordi de er over 30.. Det værste er at jeg respekterer en kollega på 22 år, men ikke en annen kollega på 45, det er jo helt krise! 

Jeg er sammen med samboer på 40 og er selv 46 år, vi har vært sammen i 12 år - og det går helt supert!

Anonymkode: 6a2ef...97b

Skrevet

Takk for svar, dere. 

Jeg bare tenker at han kanskje syns jeg er for gammel - at han kan finne så mange bedre, yngre, sprekere damer. Jeg føler meg ikke dvask og gammel, men er redd for at han skal tenke det. 

HI

Anonymkode: 1917c...f0f

Skrevet

Så lenge begge er voksne mennesker med litt erfaring er det fullstendig uproblematisk! Og ganske vanlig.

Anonymkode: 3ea2c...876

Skrevet

Hadde det vært andre veien, hadde ingen blinket. 

Irriterende.

Anonymkode: 36ebb...f23

Skrevet

Jeg er både overvektig, dvask og 3 år eldre enn min mann, men han elsker meg like mye nå etter 14 år sammen. Bare fordeler med en yngre mann, synes jeg. 

Anonymkode: 1daf2...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...