Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig og samtidig lekkert. Utearealet er knallbra, vi har liknende innkjørsel og det er gull!

Anonymkode: d4651...57d

Skrevet

Skråtak på soverom og bad er dealbraker for meg. Samtidig betaler man mer for uteplassen enn selve boligen og det er jeg heller ikke med på. Ser tydelig at det er stylist som har gjort klart for visning

Anonymkode: 6f846...7e2

Skrevet

Ekstremt ensformig og helt hvitt hus. Hadde aldri orket og bo slik!

Det har sikkert potensial til å bli koseligere og med mere sjel, men det vil kreve en del jobb!

Uteområdet virket lite brukbart. Det bærer ikke preg av å invitere til å være ute. Det er bare et anonymt område som holder naboene på avstand.

Anonymkode: a6140...969

Skrevet

Veldig stor og fin innkjørsel, og pluss med garasje. Liker ikke uteområdet  ellers i det hele tatt, det er altfor synlig og lite skjermet. Det er ikke koselig og inviterer ikke til å sitte ute.
Fin stue og kjøkken, og god gangplass. Skråtak er i rom som er i bruk daglig, er noe av det værste jeg vet, veldig upraktisk. Jeg ville aldri betalt 5,1 mill for det.

Er det leilighet i kjelleren? Leieinntekter kan jo trekke litt opp.

Anonymkode: def70...d49

Skrevet

Veldig kjedelig og anonymt.

Jeg synes ærlig talt uteområdet ser ut som en grisebinge, og det er altfor mye innsyn.

Anonymkode: e5910...3e0

Skrevet

Liker ikke plasseringen. Ellers greit hus. Lett å gjøre noe med fargene hvis hvitt blir kjedelig.

Anonymkode: bb342...676

Skrevet

Samme stylist? Like upersonlig og intetsigende og tullete ting plassert rundt omkring. Jeg blir mer opptatt av å se på det, enn å se på huset. 

Anonymkode: adb58...fbe

Skrevet

Begge var kjempe fine. Jeg likte kanskje det første best fordi jeg må ha åpen kjøkkenløsning.

Anonymkode: 2816c...fed

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette da?

https://www.finn.no/157024021

Anonymkode: 8503a...c3b

Det var noe annet ja. Kjempekoselig hage og uteplasser. Stor garasje og litt vel stor parkeringsplass.
Jeg likte veldig godt fargene på veggene. Liker godt at det er adskilt kjøkken som man kan lukke dørene til.

Selv med små vinduer, så var det en veldig fin og lys underetasje som burde kunne gi en god inntekt hvis den leies ut.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt det liggende rekkverket ute, det er ikke pent synes jeg, det er litt grisebinge ;)

Ville heller ikke hatt en leilighet under meg på den måten, ser rett inn til dem og må være sjenerende både for dem og meg.

Ingen av husene var noe jeg ville hatt, synes det er for mye innsyn fra naboer også.

Anonymkode: e5910...3e0

Skrevet

Freshe nye fine hus blir alltid stemt ned her inne. Lurer på hvordan det ser ut hjemme hos folk som disser ned alle slike hus. Disse 2 husene er fantastisk fine begge to. De er gjort istand slik at ny eier skal ha muligheten til å sette sitt preg på huset. 

«Rekkverk som ser ut som grisebinge»?. Det er helt normalt, moderne rekkverk. Fint er det også. Hvor bor du som svarer sånn?? Et sted der det er mange griser i binge kanskje?

Anonymkode: ec70b...9eb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Freshe nye fine hus blir alltid stemt ned her inne. Lurer på hvordan det ser ut hjemme hos folk som disser ned alle slike hus. Disse 2 husene er fantastisk fine begge to. De er gjort istand slik at ny eier skal ha muligheten til å sette sitt preg på huset. 

«Rekkverk som ser ut som grisebinge»?. Det er helt normalt, moderne rekkverk. Fint er det også. Hvor bor du som svarer sånn?? Et sted der det er mange griser i binge kanskje?

Eneste jeg ikke likte , er rekkverkene. Liker dem ikke i det hele tatt. Men ellers så var alt fint synes jeg. 

Anonymkode: f8fb2...0c9

Skrevet

Gjesp! 

Dette gav meg ingen ting.. 

Anonymkode: f876c...421

Skrevet

Upraktisk med så lave knevegger på loftet, men ellers så synes jeg huset er pent og nøytralt. Med litt maling og styling kan det bli mer personlig. 

Innkjørselen er veldig grå og kjedelig, men med noen store krukker med busker og blomster så kommer det seg. 

Anonymkode: c37a3...ac7

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette da?

Likte dette godt. Veldig koselig uteområde, men ser ut som at alle naboene ser rett bort på uteplassen da... 

Anonymkode: c37a3...ac7

Skrevet

Veldig små tomter, ikke usjenert uteplass.

Anonymkode: 5abb0...8e3

Skrevet

Jammen kjente jeg igjen det ene huset, kjenner tidligere eier, selv om mye er endret siden jeg så det sist. Måtte google personen, vi mistet kontakten for noen år siden. Så at det har skjedd en del store endringer i den personens liv, så tror jeg må ta kontakt. Takk, Hi :) Verden er av og til liten!

Jeg synes det blir for sterilt rundt det første huset, da er det andre bedre, synes jeg. Jeg er heller ikke begeistret for slike skråtak som ble på det øverste.

De gjerdene er jeg heller ikke særlig fan av. Synes de blir for dominerende, og gir en innestengt følelse, ikke koselig i det hele tatt. Er det en ny trend? Jeg har ikke sett slike før.

Anonymkode: 9e558...821

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette da?

Se på TV-plasseringen. Utformingen på rommene så ikke helt bra ut. Unormalt høyt rekkverk i forhold til huset. Første var bedre.

Anonymkode: f313a...78e

Skrevet

Hørt om light pollution? Syns det er en uting å ha så mye utebelysning, tom innkjørsel er belyst som en flystripe.

Ellers er huset som så greit nok. Hvit høyglans kjøkken hadde jeg aldri kjøpt, ikke en gang da det var mote. Skråtak har jeg ikke noe imot men mindre plass er det jo, særlig når det er et barnerom.

Et nytt hus som ikke har vegghengt do?

Uteområde er intetsigende men som med det meste andre går det an å gjøre noe med. Krever en del innsats og det er vel det som hadde vært deal-breaker. Når det er så nytt har jeg ikke lyst å styre og holde på, da vil jeg flytte rett inn.

Anonymkode: 9f839...262

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hørt om light pollution? Syns det er en uting å ha så mye utebelysning, tom innkjørsel er belyst som en flystripe.

Ellers er huset som så greit nok. Hvit høyglans kjøkken hadde jeg aldri kjøpt, ikke en gang da det var mote. Skråtak har jeg ikke noe imot men mindre plass er det jo, særlig når det er et barnerom.

Et nytt hus som ikke har vegghengt do?

Uteområde er intetsigende men som med det meste andre går det an å gjøre noe med. Krever en del innsats og det er vel det som hadde vært deal-breaker. Når det er så nytt har jeg ikke lyst å styre og holde på, da vil jeg flytte rett inn.

Anonymkode: 9f839...262

Nytt? Det er bygd i 83

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor bor du som svarer sånn?? Et sted der det er mange griser i binge kanskje?

Hvorfor tenker du det er trolig at hun du svarer noe et sted hvor det er mange griser i binge? 

Anonymkode: 3182c...708

Skrevet

Jeg synes begge er helt ok. 

Nr. 1: Stor innkjørsel med plass til flere besøkende. Det er topp! Hvite vegger gjør det lett og raskt og male om man ønsker andre farger (og her inne mer personlig preg). Fint kjøkken med sitteplass tilknyttet. Selv liker jeg ikke skråtak så det blir minus fra meg.

Nr. 2: Stor fin uteplass som virker greit skjermet. Innkjørsel med plass til gjester. Mange soverom. Fint kjøkken. 

Begge hus virker freshe og innflyttbare. Jeg er ikke begeistret for utleie (vil bo alene i mitt hus), men kunne da brukt det som kjellerstue. Jeg vet samtidig at det er gode penger i utleie og kanskje det er det som gjør boligkjøpet mulig for deg/dere?

Her inne letes det etter feil ved hus og de fleste som svarer er negative. For dyrt, for gammelt, for nytt, manglende sjel, upraktisk, innsyn osv. Du må ta det med en klype salt.

Anonymkode: 4fac0...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...