Gå til innhold

Er så lei av PMS plager. Trenger råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sliten av det. Ene er jo at man har magekramper, det lever jeg med, men jeg føler hele meg endrer seg i dagene før. Jeg har litt lite overskudd i hverdagen til vanlig, men dagene før, og når jeg får mensen så er det som om kroppen går i kollaps. Kviser popper opp . Jeg har Ingen overskudd, brystene er såre, jeg er oppblåst, nedtrykkt, gråtelabil eller irrititert for bagateller og kroppen føles som den er syk rett og slett. Dag 2, så forsvinner symptomene. Det har blitt verre etter jeg steriliserte meg å ikke står på hormonpreparater. Prøvde å snakke med legen om det men følte meg mest avfeid. Han foreslo at jeg kunne begynne på antidepressiva. Å ta de i de 14 dagene i forkant

Det tar jo noen uker før de virker, å skjønner ikke at det skal virke. Prøvd før for flere år siden da en turnuslege mente jeg var deprimert (noe jeg nok var, men det var pga spesielle belastninger i familiesituasjonen da) men jeg likte ikke virkningen av de. Jeg ble likegyldig, la på meg og mistet alt som var av sexlyst. Det var et ssripreparat.

Finnes det ingen annen alternativer for steriliserte kvinner enn å ta antidepressiva? Prøvde meg på om det hadde gått ann å stå på en minipille, men han var ikke videre intressert i det siden jeg var sterilisert.

Heldigvis er mannen forståelsesfull, og jeg  er jo klar over at jeg blir sånn, men detver tungt.

Anonymkode: 49632...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk et nytt liv etter jeg startet på lavkarbo. Hadde lignende plager som deg. Følger Thor Foseid sine prinsipper. 

Anonymkode: 90817...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...