Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Kan man gå på p-piller/minipillen i påvente av å ta ut spiralen? Snart gått 5 år og livredd for å bli gravid nå. Anonymkode: f5ecf...ce2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Hvis jeg skjønner deg rett,så har du spiral og ønsker å gå på p-piller i tillegg for å ikke bli gravid? Hvorfor? Spiral er jo noe av det sikreste prevensjonsmidlet som finnes. Anonymkode: 8fb85...125
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg skjønner deg rett,så har du spiral og ønsker å gå på p-piller i tillegg for å ikke bli gravid? Hvorfor? Spiral er jo noe av det sikreste prevensjonsmidlet som finnes. Anonymkode: 8fb85...125 Leste du ikke at den er eller nesten har gått ut. Hun er redd den er tom fordi det er skiftetid. Jeg syns det høres dumt utnå begynne på p piller om du snart skal bytte spiral. Vil du heller fortsette med p piller og ikke bytte så gjør det ikke noe å begynne nå. Du må uansett innom lege så du får vel bare høre hva han eller hun mener. Anonymkode: 13b76...4ed
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Selv om d nærmer seg fem år så betyr ikke det at den ikke fungerer lenger. Det er mindre hormoner i den så klart. Jeg gikk seks mnd over tiden før jeg byttet og det sa legen ikke var noe problem. Jeg vet om ei som gikk med den samme spiralen i ti år før ho bytta😳 Men du kan gå på p-piller samtidig hvis du føler det er tryggest. Jeg skal gjøre det i tre mnd nå for og se om jeg kan få stoppet mensen. Jeg blør to uker i strekk hver mens og det orker jeg ikke lenger. Anonymkode: 912ed...07a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Leste du ikke at den er eller nesten har gått ut. Hun er redd den er tom fordi det er skiftetid. Jeg syns det høres dumt utnå begynne på p piller om du snart skal bytte spiral. Vil du heller fortsette med p piller og ikke bytte så gjør det ikke noe å begynne nå. Du må uansett innom lege så du får vel bare høre hva han eller hun mener. Anonymkode: 13b76...4ed Har ikke tenkt å bytte. Vil ha barn, men ikke akkurat nå. Så tenkte å gå på minipillen til vi evt kan prøve. Grunnen til at vi vil vente er pga helse og uløst situasjon, med ekser og barn på hver vår kant. Så å bli gravid og dårlig med kvalme nå, passer absolutt ikke. Anonymkode: f5ecf...ce2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Selv om d nærmer seg fem år så betyr ikke det at den ikke fungerer lenger. Det er mindre hormoner i den så klart. Jeg gikk seks mnd over tiden før jeg byttet og det sa legen ikke var noe problem. Jeg vet om ei som gikk med den samme spiralen i ti år før ho bytta😳 Men du kan gå på p-piller samtidig hvis du føler det er tryggest. Jeg skal gjøre det i tre mnd nå for og se om jeg kan få stoppet mensen. Jeg blør to uker i strekk hver mens og det orker jeg ikke lenger. Anonymkode: 912ed...07a Har hørt at de kan slutte å virke etter 3-4 år også. Så blir litt nervøs. Står i en vond og håpløs situasjon med begge våres ekser, og pga utredning så vil jeg ikke bli gravid nå. Anonymkode: f5ecf...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå