Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Og jeg tror han er det i meg og. Vi svinser rundt hverandre dagen lang, flørter og ler. Vi har begge samboere, og jeg har IKKE tenkt til å finne på noe dumt, men fader da... hva kan jeg gjøre? Noen som har opplevd noe lignende? Det er bare helt nydelig og utrolig slitsomt på en gang. 🙈 Anonymkode: b71b6...4ad
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Hold dere langt unna hverandre. Kan garantere at kollegaer merker det, og det er veldig kleint Anonymkode: 6c19c...488
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hold dere langt unna hverandre. Kan garantere at kollegaer merker det, og det er veldig kleint Anonymkode: 6c19c...488 Oj, tror du? Ingen har sagt noe. Off, så tullete. HI Anonymkode: b71b6...4ad
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Må nesten le litt. Joda kollega merket det nok, men What to do? Er selv vanvittig forelsket (heldigvis ikke i kollega) men har vært der også. Blir veldig lett betatt og forelsket. Anonymkode: b12ed...8e2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oj, tror du? Ingen har sagt noe. Off, så tullete. HI Anonymkode: b71b6...4ad Det tror jeg de gjør, i hvert fall noen av de. Jeg hadde to kollegaer som hadde samboer og barn på hver sin kant, som fant tonen på jobb. Det var ganske kleint for oss andre å være vitne til,spesielt når man visste at de begge hadde familie hjemme. Tror aldri noen sa noe, jeg sa i hvert fall aldri noe. Anonymkode: 6c19c...488
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Hodeløst eller hodestups? Anonymkode: 284d0...9b4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hodeløst eller hodestups? Anonymkode: 284d0...9b4 Haha, der ser du. 🙈 Jeg er helt på tur. Hodestups, selvsagt. HI Anonymkode: b71b6...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå