Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Ja. Det må man nesten gjøre. På min arbeidsplass tok vi inn ei som begynte å jobbe, et par uker senere forteller hun om at hun er gravid i sjette måned. Det var ikke sånn veldig populært.. Anonymkode: eaa5d...4a3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Jeg fortalte det (tok det faktisk med i søknaden). Jeg fikk jobben. Anonymkode: 5df53...565
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Jeg stilte på intervju i åttende mnd jeg. Stod i søknaden da. Fikk jobben. Begynte ikke før etter permisjonen heller da. Anonymkode: 423f4...0b3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 De kan ikke spørre om du er gravid, eller om du planlegger flere barn. Du har ingen opplysningsplikt, men kan skape dårlig stemning om du utelater å fortelle om graviditet. Anonymkode: dfbf5...943
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Etter å ha selv blitt diskriminert i permisjonstiden under intervjurunden så ville jeg sagt at det bør skjules så lenge det er under 5-6 mnd... Anonymkode: 4b481...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå