Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Jeg skal 👍 Anonymkode: 20d68...5d2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Hadde heller sjølamputert alle tærne med ostehøvel enn å dra på noe som markedsføres som "jente-helg". Kjerringhelvete. Anonymkode: 9bba9...445
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Drar ikke til Trysil i regn for å jogge i kø en helg der stedet er invadert av kjerringer. Anonymkode: bafae...695
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Jeg har av helsemessige grunner ikke mulighet, men jeg kjenner flere som skal dit og jeg synes det ser koselig ut. Både svigerinnen min og et par venninne var med i fjor og de koste seg veldig. Av og til er det deilig med en skikkelig "kjerringhelg" også Anonymkode: 3121a...b11
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Har ikke helt sansen for slikt gitt. Løper heller utenom slike greier. Anonymkode: e7f67...3c0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Drar ikke til Trysil i regn for å jogge i kø en helg der stedet er invadert av kjerringer. Anonymkode: bafae...695 I feminismens navn bør alle støtte opp om mosjonsløp med sosialt program som bare er for kvinner. Tilsvarende "men-only" arrangementer ble ulovlig med Holmennkollstafetten og siden har ingen slike arrangementer blitt godkjent. Det er vel et tydelig signal om slike kjønnsdelte arrangementer er sunt for kvinner, men skadelig for menn. Anonymkode: 8a83a...089
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 Så negative dere var da. Vi gjør det ikke hovedsaklig for fjellturen, men 4 dager før sosialt samvær med venninner man kanskje ikke har tid til i hverdagen 😊 Anonymkode: 20d68...5d2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: I feminismens navn bør alle støtte opp om mosjonsløp med sosialt program som bare er for kvinner. Tilsvarende "men-only" arrangementer ble ulovlig med Holmennkollstafetten og siden har ingen slike arrangementer blitt godkjent. Det er vel et tydelig signal om slike kjønnsdelte arrangementer er sunt for kvinner, men skadelig for menn. Anonymkode: 8a83a...089 🤮 Anonymkode: bafae...695
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: 🤮 Anonymkode: bafae...695 Hva mente du med det? Jeg prøvde jo bare å være positiv om mosjonsløp kun for kvinner. Slike arrangementer må en ikke må ta som en selvfølge i Norge, men heller støtte opp om. Feminister har tross alt slitt for at kvinner skal ha enerett på slike. Resultatet er jo at mosjonsløp kun for menn forbys i Norge. Anonymkode: 8a83a...089
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #10 Skrevet 5. september 2019 Jeg har vært der tre ganger. Har veldig sans for fjellturen, men det som skjer etterpå..... not so much....; grøftefyll av en annen verden, bestemødre som er ravende dritings før kl er 12, kjerringer som skal drukne sine sorger over at mannen forlot den og lar det gå ut over en stakkars resepsjonist på 20, unge gutter som har bestilt hotellrom og som som tropper opp i spa-avdelingen i den minste speedo’en-for så å oppdage at det er bare dvaske damer i 40-åra som legger seg etter dem..... Anonymkode: 1d7dc...395
Kamomille Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mente du med det? Jeg prøvde jo bare å være positiv om mosjonsløp kun for kvinner. Slike arrangementer må en ikke må ta som en selvfølge i Norge, men heller støtte opp om. Feminister har tross alt slitt for at kvinner skal ha enerett på slike. Resultatet er jo at mosjonsløp kun for menn forbys i Norge. Anonymkode: 8a83a...089 De færreste deltar i noe som helst «løp». De aller fleste raver rundt de korteste løypa med pjolteren i sekken....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 47 minutter siden, Kamomille skrev: De færreste deltar i noe som helst «løp». De aller fleste raver rundt de korteste løypa med pjolteren i sekken.... Ja jeg vet, det er like viktig å sette pris på det sosiale rundt slike arrangementer som kun er for kvinner. Viktig for networking, selv om det bare er fyll og tull. Tenk hvor kjedelig det er for menn som ikke har noen slike arrangementer å gå til, da det siste for dem er gjort ulovlig. Anonymkode: 8a83a...089
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 Fulle damer i hopetall. Og det faktum at det ikke er reell likestilling før menn også kan ha slike arrangementer. Det mente jeg med 🤮. Jeg hater diskriminering uansett vei. Anonymkode: bafae...695
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde heller sjølamputert alle tærne med ostehøvel enn å dra på noe som markedsføres som "jente-helg". Kjerringhelvete. Anonymkode: 9bba9...445 😂😂😂 Anonymkode: dc8cb...097
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært der tre ganger. Har veldig sans for fjellturen, men det som skjer etterpå..... not so much....; grøftefyll av en annen verden, bestemødre som er ravende dritings før kl er 12, kjerringer som skal drukne sine sorger over at mannen forlot den og lar det gå ut over en stakkars resepsjonist på 20, unge gutter som har bestilt hotellrom og som som tropper opp i spa-avdelingen i den minste speedo’en-for så å oppdage at det er bare dvaske damer i 40-åra som legger seg etter dem..... Anonymkode: 1d7dc...395 Det er en del som drikker på 6 km turmarsen, ikke så mange på de lengre rundene. Ingen som tvinger deg til å være i teltet etter på. Tur med venninner i fjellet, ned på hytte etterpå og lage en god middag sammen med litt vin til. Man må ikke på grisefylla. Jeg skal forresten dit Anonymkode: ffea6...692
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 Kunne ikke falle meg inn i halvsøvne. Skal jeg drikke, så gjør det sammen med gode venner av begge kjønn i godt selskap. Jentehelg sammen med hundrevis av kjærringer? Ellers takk. Anonymkode: 99cc0...fb7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #17 Skrevet 5. september 2019 Jeg skal! Gleder meg!😃👏🏻 Anonymkode: 80de3...d09
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #18 Skrevet 5. september 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kunne ikke falle meg inn i halvsøvne. Skal jeg drikke, så gjør det sammen med gode venner av begge kjønn i godt selskap. Jentehelg sammen med hundrevis av kjærringer? Ellers takk. Anonymkode: 99cc0...fb7 Er det så veldig annerledes enn gutter som drar på guttetur for å se fotball? Anonymkode: ffea6...692
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #19 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mente du med det? Jeg prøvde jo bare å være positiv om mosjonsløp kun for kvinner. Slike arrangementer må en ikke må ta som en selvfølge i Norge, men heller støtte opp om. Feminister har tross alt slitt for at kvinner skal ha enerett på slike. Resultatet er jo at mosjonsløp kun for menn forbys i Norge. Anonymkode: 8a83a...089 Hvor har du det i fra? Det er jo bare svada pakket godt inn i stakkars men sytingen, som du stadig driver med her inne Anonymkode: afa29...edb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det så veldig annerledes enn gutter som drar på guttetur for å se fotball? Anonymkode: ffea6...692 Gutter kan fortsatt dra på bowling, kino, mosjonsløp for begge kjønn og andre aktiviteter/arrangementer som ikke hindrer kvinner i å delta. Gerd von der Lippe og Ingrid Ellingsen var blant de som arbeidet for å sette kroken på døra for det siste av slike arrangementer kun for menn (Holmenkollstafetten). Siden den gang er det ikke en kommune i Norge som har tillatt slike arrangementer som utelukker kvinner. Men antall mosjonsløp og arrangementer som forbyr menn å delta er økende, f.eks KK-mila, Trysilrypa, Kjerrinsveiven, Dirty girls mud run, Jentebølgen osv. Så en viss forskjell er det jo. Anonymkode: 8a83a...089
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #21 Skrevet 6. september 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er en del som drikker på 6 km turmarsen, ikke så mange på de lengre rundene. Ingen som tvinger deg til å være i teltet etter på. Tur med venninner i fjellet, ned på hytte etterpå og lage en god middag sammen med litt vin til. Man må ikke på grisefylla. Jeg skal forresten dit Anonymkode: ffea6...692 Det er bare en lang og en kort runde. Og det drikkes til tider hemningsløst på begge. Man må ikke på grisefylla nei, men mange er tydeligvis nettopp på det! Har beveget meg inn i teltet en gang - og rygget ut igjen. «Banketten» skulle jeg ha fått klekkelig betalt for å delta på. Stakkars servitører sier jeg bare.... hvis målet er hyttetur med venninner, fjelltur, god mat og litt vin så trenger man ikke delta på en mars men andre damer på fylla! Anonymkode: 1d7dc...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå