Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Så helt fint med de igår, men idag ser jeg nesten ikke på høyre øye og jeg merker den sitter på øyet. Noen som har opplevd det samme? Jeg vet det er riktig linse på øyet og den sitter ikke feil vei. Har forsøkt å ta den ut og vaske den med linsevann og Anonymkode: ed951...85b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Opplever det fra tid til annen jeg og. Har ingen forklaring, dessverre. Merkelig. Anonymkode: c93a3...9d4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Hva gjør du da? Må du skifte linse? Eller går det over? Anonymkode: ed951...85b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Sikker på at det er linsa og ikke øyet? Anonymkode: 9b535...a95
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Ja, jeg kjenner at det sitter noe på øyet og merker at det er den som gjør at jeg ser dårlig nå Anonymkode: ed951...85b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Trodde du mente linsa, som hører til øyet😥😫 Det hadde vært fælt. Anonymkode: 15a92...cb0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 Å, nei 😛 Mente kontaktlinser, er bare så vant med å kun si linser 😅 Anonymkode: ed951...85b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 Tok den ut ut den var faktisk feil vei 😱 Aldri opplevd at jeg har kunnet ta den på feil vei uten at det føles ut som en kniv på øyet! Men da vet jeg at de nye linsene bare er uklare og ubehagelig om de er feil vei😅 Nå ser jeg fint igjen 😂 Anonymkode: ed951...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå