Gå til innhold

Skal utleier betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en leilighet. Det er ikke lagt opp til oppvaskmaskin på kjøkkenet. Vil gjerne ordne det. Skal jeg eller utleier betale for det? Jeg betaler for maskinen og tar den med når jeg flytter 

Anonymkode: a0474...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det ikke er i leilighten, så er det ikke noe du kan forlange at huseier legger opp til, bare fordi du vil ha det. Hvis ikke han vil betale, men sier at du kan legge inn, så må du selvfølgelig betale det selv

Anonymkode: c3afc...ab1

Skrevet

Det må du dessverre betale selv. Ville du ha oppvaskmaskin, så burde du leid en leilighet der det var lagt opp til oppvaskmaskin. 

Anonymkode: be6b8...d9f

Skrevet

Jeg var selv i samne situasjon å måtte selvsagt betale det selv. Er jo jeg som ønsket oppvaskmaskin i leiligheten ikke husverten!

Anonymkode: db141...c35

Skrevet

Du må betale ja..

Anonymkode: 7602a...d3b

Skrevet

Jeg måtte ikke betale selv. Utleier la inn både til oppvaskmaskin og internett. Han mente det ville gjøre boligen mer attraktiv ved eventuelt neste utleie. 

Anonymkode: 233a6...9f4

Skrevet

Du kan jo høre med huseier. Kanskje de uansett kunne tenke seg å legge opp for oppvaskmaskin?

Anonymkode: 8dd62...536

Skrevet

Her betalte utleieren for det. Men oppvaskmaskinen hører til i leiligheten og blir dermed igjen når jeg flytter ut.

Anonymkode: 95a13...a4b

Skrevet

Hos meg betalte utleier for å legge opp til oppvaskmaskin. Jeg skaffet maskinen, som jeg måtte ta med da jeg flyttet. Tilbydde å la den stå siden det jo fulgte med i huset jeg kjøpte, men han satte på plass skapet som sto der i stedenfor. 

Anonymkode: 979a6...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...