Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Noen tips om butikk? Er tynn, og har store pupper som henger en god del. Tror 70 F eller 75 E skulle passe tålig greit, men de butikkene jeg har vært i har ikke de størrelsene... Anonymkode: 08333...d36
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Gå på ordentlig undertøysbutikk. Netty/Change osv. De måler og finner den helt perfekte størrelse. Anonymkode: 18ba6...19f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Hvor bor du? Er det i nærheten av Stjørdal? Der er det en fantastisk undertøysbutikk. Anonymkode: ebea2...eb5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Det Lille Under på Paleet i Karl Johans gate i Oslo endret livet mitt - før og etter jeg oppdaget dem. Jeg bruker 70 E, som regel. Mine har også begynt å henge litt, og det krever litt andre bh'er enn jeg brukte tidligere. Bl.a. er det best med litt padding, føler jeg, mens tidligere likte jeg ikke å bruke det. Gode merker for meg er Primadonna, Mari Jo og Twist (tror det er samme produsent). Helt annen komfort og kvalitet enn noen andre jeg har forsøkt. Flere butikker har fått inn disse merkene nå, men du må på virkelig gode undertøysbutikker. Jeg har gitt Change noen sjanser, men deres bh'er passer ikke meg, uansett hvor "godt" de er tilpasset. Dårligere kvalitet, dårligere passform og elendig komfort. Men en venninne av meg med helt andre bryst og kroppsbygning enn meg elsker bh'er fra Change. Det lønner seg å ha en-to-tre veldig gode bh'er i basisfarger enn flere som ikke passer ordentlig. De gode koster, men til gjengjeld er de også langt mer holdbare. Jeg vasker til og med mine i maskin som regel (selv om man egentlig ikke skal det), og likevel holder de gjerne i flere år! Jeg har gjerne en hvit, en svart og ev. en hudfarget. Jeg har også noen eldgamle Satin (fra Primadonna), disse bruker jeg under treningsbh'en. Anonymkode: 94c70...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå