Gå til innhold

Hvordan møter man en sosiopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste trikset for å sette de på plass?

Anonymkode: b4363...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med å sette på plass?

Anonymkode: 64b24...293

Skrevet

De er over alt. Jeg har litt erfaring. Bodd med en i noen år. Finnes ikke noe triks utenom å ha det veldig bra, uansett hva du gjør. 

De er helt immun mot alt som biter på en vanlig drittsekk, dessverre.

Anonymkode: 279d6...6a5

Skrevet

Sossiopater er mennesker som alle andre og bør i utgangspunktet møtes med respekt. Det er ingen grunn til at du skal sette vedkommende på plass med mindre han eller hun har gjort noe "galt" og da kommer det an på hva vedkommende har gjort.

Anonymkode: 63857...182

Skrevet

Ingenting biter på dem, ev. annet enn å få dem til å forstå at du ser rett gjennom dem, at du gjennomskuer dem og at du overhodet ikke bryr deg eller er redd dem. Det kan fungere med noen, men ikke med alle.

Det beste er egentlig å bare holde seg så langt unna dem som man kan!

Anonymkode: eabea...8be

Skrevet

Det er som å spørre hvordan løper du fortere enn en maratonløper, som utrent, eller hvordan spiller du sjakk bedre enn Magnus Carlsen, som utrent.

Dette er folk som ånder og lever for å sette andre på plass, om så med løgner, manipulasjon, alt mulig. Det er det de finner glede i, lever for. Å tråkke ned og rakke ned på folk.

Med mindre du er slik selv og er flinkere til det, bare glem å gjøre det samme tilbake.

Beste hevn du kan ta mot slike er å leve et godt og lykkelig liv.

Anonymkode: f95d7...8ef

Skrevet

Det går ikke an å sette på plass en sosiopat, de forstår det ikke. De vil bare bli sint om du prøver, og du ønsker ikke deres sinne for de kan "hevne" seg ved f.eks å prate dritt om deg til alle som vil høre og de er flinke til å prate sin side av en sak.

Det beste er å holde seg unna og ha det bra, det er den beste "hevnen" mot slike mennesker.

Anonymkode: 232da...bd1

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er som å spørre hvordan løper du fortere enn en maratonløper, som utrent, eller hvordan spiller du sjakk bedre enn Magnus Carlsen, som utrent.

Dette er folk som ånder og lever for å sette andre på plass, om så med løgner, manipulasjon, alt mulig. Det er det de finner glede i, lever for. Å tråkke ned og rakke ned på folk.

Med mindre du er slik selv og er flinkere til det, bare glem å gjøre det samme tilbake.

Beste hevn du kan ta mot slike er å leve et godt og lykkelig liv.

Anonymkode: f95d7...8ef

Sant

Skrevet

Dere har rett. Det er det beste... Likevel, jeg vil så gjerne få satt den drittsekken på plass. Det er hovedtreneren på laget til sønnen min og styreleder i klubben. Jeg har ikke sagt noe tidligere fordi jeg vet at det vil gå utover min sønn. 

Jeg har dog vært svært tilbakeholden mot ham, og d trigger og gjør ham usikker. 

Skrevet

Du må aldri provosere slike folk. Folk uten skrupler kan bli utrolig kjipe

Anonymkode: 396e6...61b

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere har rett. Det er det beste... Likevel, jeg vil så gjerne få satt den drittsekken på plass. Det er hovedtreneren på laget til sønnen min og styreleder i klubben. Jeg har ikke sagt noe tidligere fordi jeg vet at det vil gå utover min sønn. 

Forstår dere garantert er blitt trakket på. Sikkert veldig vondt for både deg og gutten. Ikke minst å få et innblikk i metodene. Disse menneskene fortjener å miste alle verv og all beundring de er så avhengig av. 

Men vær forsiktig. De er farlige! Vær sjeleglad for at du ikke har nærmere relasjon, vær sjeleglad han ikke er faren til ditt barn eller din sjef hver dag.

Lykke til❤️

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forstår dere garantert er blitt trakket på. Sikkert veldig vondt for både deg og gutten. Ikke minst å få et innblikk i metodene. Disse menneskene fortjener å miste alle verv og all beundring de er så avhengig av. 

Men vær forsiktig. De er farlige! Vær sjeleglad for at du ikke har nærmere relasjon, vær sjeleglad han ikke er faren til ditt barn eller din sjef hver dag.

Lykke til❤️

Skrevet

Svaret mitt til deg er: Man møter dem ikke! Hold deg langt borte! 

Spesielt når du har et barn i bildet! Ingen vits i å la en sosiopat oppmerksom på deg.... 

Skrevet

Hold deg unna hvis du kan ! Etter noen år i samme hus, så irriterte jeg han med å alltid holde meg saklig, la han spinne rundt meg med sine forsøk men alltid gå tilbake til kjernen i en diskusjon. Se forbi tåken de prøver å lage. 

Prøv å fremstå som uberørt, uansett hva de prøver på. Lettere sagt en gjort.

Aldri kritiser eller snakke ned til de, der kan du lage en bombe med et utfall du ikke ønsker. 

Enkelte kan bli svært farlige når de får litt push back, vær forsiktig 

Anonymkode: 8eb75...d96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...