Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Noen som har Plussabonnement som kan fortelle meg hvilket kvisemiddel de skriver om? Tenåringen har prøvd to kremer uten god effekt... Anonymkode: 3dc4a...743
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Har ikke lest dessverre men isotretinoin er noe av det mest effektive. Har dere prøvd dette? Anonymkode: 25c19...2c0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Kjøp artikkelen selv da? Anonymkode: 401c4...31d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke lest dessverre men isotretinoin er noe av det mest effektive. Har dere prøvd dette? Anonymkode: 25c19...2c0 Det var kremer som var aktuelt å bruke, sa legen, og isotretinoin er vel tabletter? Anonymkode: 3dc4a...743
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var kremer som var aktuelt å bruke, sa legen, og isotretinoin er vel tabletter? Anonymkode: 3dc4a...743 Det finnes i salve/krem også. Anonymkode: 25c19...2c0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var kremer som var aktuelt å bruke, sa legen, og isotretinoin er vel tabletter? Anonymkode: 3dc4a...743 Det har veldig mange bivirkninger, så jeg ville prøvd alt annet først. Anonymkode: d5a4b...25a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Det er Roaccutane og Accutane (Isotretioin) som nevnes. På ungdom benyttes fortsatt antibiotika. Epiduo, Differin og Basiron nevnes også som lokalvirkende stoffer som smøres på. For jenter som uansett skal på prevensjon kan enkelte p-piller hjelpe, f.eks. Diane (den funket på meg). Anonymkode: b083b...e74
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har veldig mange bivirkninger, så jeg ville prøvd alt annet først. Anonymkode: d5a4b...25a Det er ikke noe du bare "prøver", det må skrives ut av spesialist og følges opp med regelmessige blodprøver! Anonymkode: cad4a...155
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #9 Skrevet 4. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe du bare "prøver", det må skrives ut av spesialist og følges opp med regelmessige blodprøver! Anonymkode: cad4a...155 Det vet jeg og mitt inntrykk er at mange av spesialistene ikke forteller nok om bivirkningene det kan ha, også på sikt. Anonymkode: d5a4b...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå