Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Har ikke hatt avføring på mange dager. Hva kan hjelpe? Trenger råd Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Biola (de har flere type youghurter med melkesyrebakterier der også), svisker, epler, fiber, drikke masse... De vanlige rådene 🤷♀️ Men om du er i Hellas, og det er varmt, er du nok litt dehydrert og da kan man fort bli forstoppet også. Så drikk vann. Anonymkode: d600d...404
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Biola (de har flere type youghurter med melkesyrebakterier der også), svisker, epler, fiber, drikke masse... De vanlige rådene 🤷♀️ Men om du er i Hellas, og det er varmt, er du nok litt dehydrert og da kan man fort bli forstoppet også. Så drikk vann. Anonymkode: d600d...404 Jeg tørr ikke å drikke noe melkeprodukter... Men vann skal jeg drikke mer av Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tørr ikke å drikke noe melkeprodukter... Men vann skal jeg drikke mer av Anonymkode: eddb5...7de Hvirfor tør du ikke drikke melkeprodukter? Ellers er vel kiwi og pære kjent for å sette systemet igang. Anonymkode: f3d27...d35
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tørr ikke å drikke noe melkeprodukter... Men vann skal jeg drikke mer av Anonymkode: eddb5...7de Så lenge de er pasteurisert så er det trygt... Jeg er selv super forsiktig som gravid, men det skal gå helt fint. Evt melkesyrekapsler på apotek da. Du kan lese om low fodmap, og da prøve mat med high fodmap - det kan få systemet i gang. Anonymkode: d600d...404
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Takk for svar dere ❤ Nå har jeg plutselig fått diaré, uten å ha gjort noe. Håper ikke det er farligfor fosteret. Jeg har vært MEGET forsiktig med alt. Håndvask, sprit, kun spist godt stekt kjøtt, grove rundstykker, spist bare på hotellet her, er mange andre gravide her... hva har jeg gjort galt? 😥 Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar dere ❤ Nå har jeg plutselig fått diaré, uten å ha gjort noe. Håper ikke det er farligfor fosteret. Jeg har vært MEGET forsiktig med alt. Håndvask, sprit, kun spist godt stekt kjøtt, grove rundstykker, spist bare på hotellet her, er mange andre gravide her... hva har jeg gjort galt? 😥 Anonymkode: eddb5...7de Fosteret sitter ikke i tarmen din, då det er neppe farlig. Anonymkode: 54ac0...cb4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fosteret sitter ikke i tarmen din, då det er neppe farlig. Anonymkode: 54ac0...cb4 Takk ❤ Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar dere ❤ Nå har jeg plutselig fått diaré, uten å ha gjort noe. Håper ikke det er farligfor fosteret. Jeg har vært MEGET forsiktig med alt. Håndvask, sprit, kun spist godt stekt kjøtt, grove rundstykker, spist bare på hotellet her, er mange andre gravide her... hva har jeg gjort galt? 😥 Anonymkode: eddb5...7de Har man litt sart mage (jeg har også det) trenger man ikke gjøre så mye feil for at magen skal reagere altså, det er nok at klimaet og temperaturen er annerledes og at det er annen mat enn man er vant til. Alle mager tåler ikke like mye desverre... Anonymkode: f3d27...d35
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #10 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har man litt sart mage (jeg har også det) trenger man ikke gjøre så mye feil for at magen skal reagere altså, det er nok at klimaet og temperaturen er annerledes og at det er annen mat enn man er vant til. Alle mager tåler ikke like mye desverre... Anonymkode: f3d27...d35 Ja. Du har nok rett. Takk for innspill Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 Man får jo ofte diare som et symptom på forstoppelse. Reisemage er heller ikke usannsynlig. Også er du jo gravid og da kan magen også bli litt rar. Har du aldri diare sånn til vanlig? Anonymkode: 261ac...f8b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Man får jo ofte diare som et symptom på forstoppelse. Reisemage er heller ikke usannsynlig. Også er du jo gravid og da kan magen også bli litt rar. Har du aldri diare sånn til vanlig? Anonymkode: 261ac...f8b Jo. Men er redd skumle sykdommer i Syden... Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo. Men er redd skumle sykdommer i Syden... Anonymkode: eddb5...7de De er jo i prinsipp ikke noe skumlere i Syden. Men akkurat som her hjemme så burde du være obs på om du i tillegg får feber, blodig diaré osv og andre tegn på matforgiftning. Ettersom du har reist til Syden som gravid så regner jeg med at du var nøye på reiseforsikringen din, og dokumentasjon fra lege, og da har du god hjelp å få fra helsevesenet der også hvis du skulle trenge det. Nå vet jeg ikke hvor gravid du er, men er du et stykke på vei så burde du være obs på økte kynnere som også kan være tegn på infeksjon. Anonymkode: d600d...404
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er jo i prinsipp ikke noe skumlere i Syden. Men akkurat som her hjemme så burde du være obs på om du i tillegg får feber, blodig diaré osv og andre tegn på matforgiftning. Ettersom du har reist til Syden som gravid så regner jeg med at du var nøye på reiseforsikringen din, og dokumentasjon fra lege, og da har du god hjelp å få fra helsevesenet der også hvis du skulle trenge det. Nå vet jeg ikke hvor gravid du er, men er du et stykke på vei så burde du være obs på økte kynnere som også kan være tegn på infeksjon. Anonymkode: d600d...404 Ja. Snakket med reiseforsikringen og leger osv. Er ganske tidlig i svangerskapet 😊😊 jeg har ingen smerter eller noe annet. Er heldigvis bedre nå. Takk for svar ❤ Anonymkode: eddb5...7de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Snakket med reiseforsikringen og leger osv. Er ganske tidlig i svangerskapet 😊😊 jeg har ingen smerter eller noe annet. Er heldigvis bedre nå. Takk for svar ❤ Anonymkode: eddb5...7de God bedring videre 🙂 Anonymkode: d600d...404
Anonym bruker Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: God bedring videre 🙂 Anonymkode: d600d...404 Tusen takk 😘 Anonymkode: eddb5...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå