Gå til innhold

Inspirert av valget. Du som bor i Drammen - hva har/skal du stemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor

Anonymkode: 39442...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid stemt FrP, jeg kommer til å fortsette med det. Fordi jeg er opptatt av friheten til å ta egne valg uten at stat og kommune skal blande seg i, å få så lave avgifter og skatter som mulig.

Anonymkode: c1926...422

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid stemt FrP, jeg kommer til å fortsette med det. Fordi jeg er opptatt av friheten til å ta egne valg uten at stat og kommune skal blande seg i, å få så lave avgifter og skatter som mulig.

Hvordan har det fungert for deg? Aldri vert høyere avgifter, bommer og høye priser som med blå blå som nå!

Anonymkode: 87ccf...002

Skrevet

Hva som helst som kan stoppe innvandringen...

Anonymkode: 2f302...d55

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har det fungert for deg? Aldri vert høyere avgifter, bommer og høye priser som med blå blå som nå!

Anonymkode: 87ccf...002

Men nå har ikke FrP makt alene heller da.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva som helst som kan stoppe innvandringen...

Anonymkode: 2f302...d55

Hvordan plager innvandringen deg?

Jeg stemmer mdg. 

Anonymkode: 71892...e4e

Skrevet

Jeg stemmer SV.

Anonymkode: a6c03...02a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stemmer SV.

Hvorfor?

Skrevet

Hvorfor?

Bedre skole, prøve å gjøre noe med barne fattigdommen her, bedre kollektivtrafikk osv. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bedre skole, prøve å gjøre noe med barne fattigdommen her, bedre kollektivtrafikk osv. 

På hvilken måte skal SV gjøre skolen bedre?

Anonymkode: 7a6e4...75d

Skrevet

På hvilken måte skal SV gjøre skolen bedre?

Anonymkode: 7a6e4...75d

De ønsker flere lærere og bedre tilrettelegging. Jeg har et barn med Asberger, og skolen i dag, med få lærere, hvor de aldri setter inn vikar, så halvparten av undervisningen er i doble klasser, og elendig tilrettelegging. Gjør at jeg har barn, som ikke vil på skolen.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De ønsker flere lærere og bedre tilrettelegging. Jeg har et barn med Asberger, og skolen i dag, med få lærere, hvor de aldri setter inn vikar, så halvparten av undervisningen er i doble klasser, og elendig tilrettelegging. Gjør at jeg har barn, som ikke vil på skolen.

Det finnes det ikke penger til. De selger deg luftslott. Skole hører hjemme under privat næringsliv, slik at alle kan velge selv hvilken skole som er best for deres barn. Da blir det også mer penger å bruke på skole, i og med at avgifter og skatter senkes drastisk.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes det ikke penger til. De selger deg luftslott. Skole hører hjemme under privat næringsliv, slik at alle kan velge selv hvilken skole som er best for deres barn. Da blir det også mer penger å bruke på skole, i og med at avgifter og skatter senkes drastisk.

Det tror og håper jeg. Mener du at man ikke skal sette inn vikarer? Og barn med spesielle behov, skal ikke få tilrettelegging?

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tror og håper jeg. Mener du at man ikke skal sette inn vikarer? Og barn med spesielle behov, skal ikke få tilrettelegging?

Men kjære vene, hvorfor skulle ikke private skoler kunne sette inn vikarer? Hvorfor skulle private skoler ikke kunne gi tilrettelegging? Problemet er omvendt, det er de kommunale skolene som ikke kan. Ganske enkelt fordi de er for dyre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...