Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Det sies jo at man skal kontakte lege ved blod i avføring.Jeg har hatt det i dag,vært på do 2 ganger, men siden jeg har mensen så er det vel greit å se an til den er over før man får legetime eller? Om jeg venter 3-4 dager og ser hvordan det er når mensen er borte..Det var friskt blod.. Anonymkode: 21981...05d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det sies jo at man skal kontakte lege ved blod i avføring.Jeg har hatt det i dag,vært på do 2 ganger, men siden jeg har mensen så er det vel greit å se an til den er over før man får legetime eller? Om jeg venter 3-4 dager og ser hvordan det er når mensen er borte..Det var friskt blod.. Anonymkode: 21981...05d Så det er mensblod, å ikke blod i avføringen? Skjønner ikke hva du mener eller vil med tråden. Du kan jo ha fistel... Men det kjenner du, og da er det blod på papiret. Anonymkode: bee98...5ba
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det er mensblod, å ikke blod i avføringen? Skjønner ikke hva du mener eller vil med tråden. Du kan jo ha fistel... Men det kjenner du, og da er det blod på papiret. Anonymkode: bee98...5ba Det var litt friskt blod i/utenpå avføring + at det dryppa litt i do..Men har mensen så kan jo være pga det,derfor lurte jeg på om det er greit å se an til mensen er ferdig.. Anonymkode: 21981...05d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var litt friskt blod i/utenpå avføring + at det dryppa litt i do..Men har mensen så kan jo være pga det,derfor lurte jeg på om det er greit å se an til mensen er ferdig.. Anonymkode: 21981...05d Det er sikkert greit, ja, men er det blod på papiret eller er det bare avføring? Anonymkode: bee98...5ba
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 Du kan jo også gå på do med tampong... Anonymkode: bee98...5ba
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var litt friskt blod i/utenpå avføring + at det dryppa litt i do..Men har mensen så kan jo være pga det,derfor lurte jeg på om det er greit å se an til mensen er ferdig.. Anonymkode: 21981...05d Bruker du bind eller ob? Neste gang du må på do kan du holde for skjedeåpningen med papir, bruke en menskopp eller holde noe annet foran slik at du er sikker på at det er «tett» derfra. Hvis du da fortsatt har blod i/på avføringen og du ikke merker det svir eller noe fra/i rompehullet ville jeg ringt legen for time, og ikke ventet nesten en hel uke. Anonymkode: fb53b...b5c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er sikkert greit, ja, men er det blod på papiret eller er det bare avføring? Anonymkode: bee98...5ba Det var på papiret også,men etter 2 tørk så var jo det borte..Blod på papiret er det hver gang jeg har mensen, så det er ikke noe nytt..Men det var heller ikke mye i avføring.. Anonymkode: 21981...05d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bruker du bind eller ob? Neste gang du må på do kan du holde for skjedeåpningen med papir, bruke en menskopp eller holde noe annet foran slik at du er sikker på at det er «tett» derfra. Hvis du da fortsatt har blod i/på avføringen og du ikke merker det svir eller noe fra/i rompehullet ville jeg ringt legen for time, og ikke ventet nesten en hel uke. Anonymkode: fb53b...b5c Bruker bind.. Anonymkode: 21981...05d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 Neste gang du må bæsje, hold papir over musa, da ser du det jo... Jeg begriper egentlig ikke hvorfor du ikke har prøvd det... Anonymkode: bee98...5ba
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neste gang du må bæsje, hold papir over musa, da ser du det jo... Jeg begriper egentlig ikke hvorfor du ikke har prøvd det... Anonymkode: bee98...5ba Det har jeg aldri tenkt på 😂🙈 Anonymkode: 21981...05d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg aldri tenkt på 😂🙈 Anonymkode: 21981...05d Det er jo bare å ta et nytt tørk når du tørker deg bak, så ser du jo om det kommer fra rompa eller er mensen Anonymkode: 29cb0...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå