Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Jeg øver på dating og bli kjent og så videre. Og mitt spørsmål er; når man har skrevet noen få meldinger fram og tilbake, og så blir det plutselig stille fra den andre, egentlig midt i en samtale. Er det da teit å spørre hva som gikk galt? Vinkle det slik at det kommer klart fram at man spør kun for læringens skyld, ikke som noen anklage eller noe sånn? Anonymkode: ee909...fe9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg øver på dating og bli kjent og så videre. Og mitt spørsmål er; når man har skrevet noen få meldinger fram og tilbake, og så blir det plutselig stille fra den andre, egentlig midt i en samtale. Er det da teit å spørre hva som gikk galt? Vinkle det slik at det kommer klart fram at man spør kun for læringens skyld, ikke som noen anklage eller noe sånn? Anonymkode: ee909...fe9 Hva er det du vil «lære» av det? Altså, det han eventuelt vil svare, gjelder jo kun for HAM. Det fins ikke felles datingregler som alle følger. Anonymkode: dce59...988
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Jeg var som deg, Hi. Hadde stort behov for å forstå og lære. Sjelden jeg fikk svar, og om jeg fikk svar så var det egentlig bare til å bli mer frustrert over. Når den andre bare uteblir totalt så er det som regel rett og slett fordi han ikke er interessert i mer. For den som sitter igjen som et spørsmålstegn er det kjempefrustrerende, men omsider gikk det opp for meg at det å kutte ut slik forteller meg absolutt alt jeg trenger å vite - at dette er en mann som ikke er bra for meg, for jeg trenger en mann som står for sine valg, som er ærlig med omgivelsene, som har omtanke for sine medmennesker, og en som vil ha meg. Det kan selvfølgelig være at noen plutselig får en livssituasjon som gjør at de ikke greier å følge opp kontakt selv om de egentlig ønsker det, men selv har jeg aldri opplevd at det har vært årsaken. De som virkelig er å samle på vil også i en slik situasjon, hvis de er interessert nok, som regel greie å sende en melding og si at noe har skjedd og at de må komme tilbake når de får hodet over vannet. Når noen kutter slik blir du "ghostet", dvs. den i andre enden er egentlig ikke moden nok til å være noe å satse på, og ikke interessert nok. Ergo er det ikke mer du trenger å lære om det, annet enn at slike finnes, at det er sårt, men at det er bedre å finne ut av slikt på et veldig tidlig stadie enn når man er kommet lenger i et forhold. Så egentlig er det til det beste å finne det ut - selv om det gjerne er tøft når du står i det om det var en du likte veldig. Prøv å ta til deg at dette ikke er en mann som er bra for deg, og derfor er det også helt greit at han viser det så tydelig. Og så gir du slipp for din egen del. Anonymkode: 9e4e5...d02
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var som deg, Hi. Hadde stort behov for å forstå og lære. Sjelden jeg fikk svar, og om jeg fikk svar så var det egentlig bare til å bli mer frustrert over. Når den andre bare uteblir totalt så er det som regel rett og slett fordi han ikke er interessert i mer. For den som sitter igjen som et spørsmålstegn er det kjempefrustrerende, men omsider gikk det opp for meg at det å kutte ut slik forteller meg absolutt alt jeg trenger å vite - at dette er en mann som ikke er bra for meg, for jeg trenger en mann som står for sine valg, som er ærlig med omgivelsene, som har omtanke for sine medmennesker, og en som vil ha meg. Det kan selvfølgelig være at noen plutselig får en livssituasjon som gjør at de ikke greier å følge opp kontakt selv om de egentlig ønsker det, men selv har jeg aldri opplevd at det har vært årsaken. De som virkelig er å samle på vil også i en slik situasjon, hvis de er interessert nok, som regel greie å sende en melding og si at noe har skjedd og at de må komme tilbake når de får hodet over vannet. Når noen kutter slik blir du "ghostet", dvs. den i andre enden er egentlig ikke moden nok til å være noe å satse på, og ikke interessert nok. Ergo er det ikke mer du trenger å lære om det, annet enn at slike finnes, at det er sårt, men at det er bedre å finne ut av slikt på et veldig tidlig stadie enn når man er kommet lenger i et forhold. Så egentlig er det til det beste å finne det ut - selv om det gjerne er tøft når du står i det om det var en du likte veldig. Prøv å ta til deg at dette ikke er en mann som er bra for deg, og derfor er det også helt greit at han viser det så tydelig. Og så gir du slipp for din egen del. Anonymkode: 9e4e5...d02 Tusen tusen takk for et veldig fint svar ❤️ Jeg vil gjøre akkurat dette. Anonymkode: ee909...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå