Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Jeg er 43 og vil så gjerne bli gravid igjen. Skal til gynekolog om noen uker og skal be om råd/hjelp. Kan man finne ut hvor fruktbar man er? Kan man sjekke om man har "nok" egg igjen og kvaliteten på de? Sliter også med eggløsning etter å ha brukt prevensjon lenge. Det skal finnes produkter for å få igang eggløsning mener jeg, så det er jo en ting jeg kan spørre om i allefall. Andre modne "slitere" med gode råd? Anonymkode: 4a182...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Ikke personlig, jeg kom i overgangsalderen da jeg passerte 40 og har ikke hatt mens i det hele tatt siden jeg var 42 (er 45 nå). Men jeg var litt tidlig med overgangen.. En nabo fikk en datter da hun var 42 år, den nye kona til pappa var 43 da de fikk lillesøsteren min. Svigermor var 40 da mannen min ble født og mormor var over 40 da mamma ble født. Så kvinner har fått barn i 40 årene lenge. Gynekologen kan se hvordan det ligger an med egg hos deg, men ikke kvaliteten på dem. Anonymkode: 63d92...1e5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Jeg har, var 40 da jeg plutselig var gravid. husk det er større mulighet for tvillinger når man er eldre. Det fikk jeg vite på ul når de fant to. Anonymkode: 4c327...a9a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Naboen var 48 da hun fikk siste. Kan tenke deg fortvilelsen da hun fant ut at hun var gravid... Anonymkode: 4d239...8a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har, var 40 da jeg plutselig var gravid. husk det er større mulighet for tvillinger når man er eldre. Det fikk jeg vite på ul når de fant to. Anonymkode: 4c327...a9a Tvillinger hadde vært velkommen her 😁 Hilsen hi Anonymkode: 4a182...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke personlig, jeg kom i overgangsalderen da jeg passerte 40 og har ikke hatt mens i det hele tatt siden jeg var 42 (er 45 nå). Men jeg var litt tidlig med overgangen.. En nabo fikk en datter da hun var 42 år, den nye kona til pappa var 43 da de fikk lillesøsteren min. Svigermor var 40 da mannen min ble født og mormor var over 40 da mamma ble født. Så kvinner har fått barn i 40 årene lenge. Gynekologen kan se hvordan det ligger an med egg hos deg, men ikke kvaliteten på dem. Anonymkode: 63d92...1e5 Jøss det var tidlig overgangsalder ja. Har ikke merket noe sånt ennå her så satser på det ikke er på gang. Har aldri hatt regelmessig mens jeg så er litt derfor jeg tror jeg trenger hjelp med eggløsning. Å bli mor nå hadde vært herlig altså, var 30 da jeg fikk første så var passe moden da også, men visste likevel ikke hva jeg gikk til, det blir annerledes nå om jeg lykkes. Får høre hva gynekologen mener. Spennende 😁 Hilsen hi Anonymkode: 4a182...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Naboen var 48 da hun fikk siste. Kan tenke deg fortvilelsen da hun fant ut at hun var gravid... Anonymkode: 4d239...8a0 Klart det dersom hun overhodet ikke tenkte å bli det. Det gjelder jo alle aldre. Enig i at det er vel sent å bli gravid som 48 åring ja, håper jeg får det til innen jeg er 45 i allefall, det kan hende det settes strek i prøving da om det ikke lykkes før. Hilsen hi Anonymkode: 4a182...e3d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 Jeg er 49 år og har en liten gutt på 4 måneder. Ble overraskende gravid i en alder av 48 år. Da hadde jeg ikke brukt prevensjon siden jeg var 41 år og vi ønsket en sistemann. Hadde avslått meg med at det ikke ville bli noen etter jeg var fylt 44 år og ingenting hadde skjedd. Overraskelsen var stor, det skal jeg love deg når legen sa "du er gravid" i en alder av 48 år. Anonymkode: 81981...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå