Gå til innhold

1 mnd på vei og ulvesult


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke min første graviditet, så merker forskjell. Denne gangen har jeg ulvesult fra ‘dag én’, noen andre som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 6bd88...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke min første graviditet, så merker forskjell. Denne gangen har jeg ulvesult fra ‘dag én’, noen andre som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 6bd88...4aa

Jupp! 6(!) dager etter vi hadde sex slo ulvehunger og kvalme inn hos meg siste gang. Da viste jeg at jeg var gravid. Har hatt hyperemesis med alle da, så jeg har merket det tidlig med alle. Men ulvehunger var første symptom. 

Anonymkode: dfcb8...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jupp! 6(!) dager etter vi hadde sex slo ulvehunger og kvalme inn hos meg siste gang. Da viste jeg at jeg var gravid. Har hatt hyperemesis med alle da, så jeg har merket det tidlig med alle. Men ulvehunger var første symptom. 

Anonymkode: dfcb8...9c8

Har hatt hypermesis selv i tidligere svangerskap, men ikke ulvesult  så  tidlig! Fader og hvis dette er fortegn på HM. 🤢

Når avtok dette hos deg?

Anonymkode: 6bd88...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt hypermesis selv i tidligere svangerskap, men ikke ulvesult  så  tidlig! Fader og hvis dette er fortegn på HM. 🤢

Når avtok dette hos deg?

Anonymkode: 6bd88...4aa

Ulvehungeren gikk over i bare kvalme etter en uke ca. Og kvalmen gikk over når ungene ble født. 

Anonymkode: dfcb8...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...