Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Alt annet er bra, sexen er fantastisk, vi prater kjempebra sammen, han er kjekk, snill og alt annet er egentlig bra...bortsett fra kyssingen. For meg er det viktig at han kan kline liksom...Kan jeg be ham om å være litt mykere når han kysser/kliner. Virker som om han liksom sleiker rundt i munnen min med en stiv tunge...liker det ikke i det hele tatt. Kyssing er jo så viktig...synes jeg da. Han er kjempeforelsket i meg og jeg liker ham også veldig godt. Anonymkode: fb16c...ddc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Sikker på at det ikke er du som ikke kan kysse?? Anonymkode: 83fc1...0c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at det ikke er du som ikke kan kysse?? Anonymkode: 83fc1...0c9 Å herre 🤪😂 Poenget er at hi ønsker at kjæresten kysser på en annen måte. Skjønte du ikke det? Har noen klager på kyssingen din, kanskje 😘😂tåpelige menneske 🙃 Anonymkode: 82ef6...3cd
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Du får droppe ham og innse at du er teit. Best om du ikke har kjæreste. Anonymkode: b1363...238
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Det er ganske essensielt at kjemien er der med kyssing, som med alt annet intimt. Men, er ikke så lett å ta det opp kanskje 🤔 Kanskje du bare må prøve å si det som det er? At han skal roe ned tungebruken litt Anonymkode: 5afd6...554
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får droppe ham og innse at du er teit. Best om du ikke har kjæreste. Anonymkode: b1363...238 Har du lov å gå ut av døren alene? Du virker til å trenge verge Anonymkode: 5afd6...554
MarshOfDecay Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Jeg tenker at den skikkelige klineperioden går over temmelig raskt og at det da blir mer av "kosekyss". Da har det ikke så mye å si at han ikke er så flink til akkurat å kline. Spesielt ikke hvis alt annet stemmer
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 Min mann kunne heller ikke kysse da vi traff hverandre. Deg var så mye tunge, så intenst og nesten litt desperat... han skulle ha tunga så langt inn, følte at han lekte med drøvelen min baki der. jeg turte ikke si noe direkte, men prøve å vise ham hvordan jeg ville ha det. Vi har møttes på midten, sånn omtrent, tror jeg. Han tenkte sikkert også at jeg ikke kunne kline. Vi har aldri pratet om det, men vi kliner fremdeles, mange, mange år etter første gang😘 Anonymkode: d069f...da3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Du kan prøve å si forsiktig mellom kyssene: «kan jeg vise deg hvordan jeg liker at du kysser meg». Og så viser du ham det 😘😘 Bedre å si det til ham og gi han en sjanse til å forbedre seg, enn å irritere deg over noe du ikke liker. Anonymkode: 71ad2...134
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Alt annet er bra, sexen er fantastisk, vi prater kjempebra sammen, han er kjekk, snill og alt annet er egentlig bra...bortsett fra kyssingen. For meg er det viktig at han kan kline liksom...Kan jeg be ham om å være litt mykere når han kysser/kliner. Virker som om han liksom sleiker rundt i munnen min med en stiv tunge...liker det ikke i det hele tatt. Kyssing er jo så viktig...synes jeg da. Han er kjempeforelsket i meg og jeg liker ham også veldig godt. Anonymkode: fb16c...ddc Sikker på at du ikke bare prøver å finne feil ved han? Jeg har alltid vært sjenert. Følt meg som en dårlig kysser. Mannen min er drit god ! Glad han ikke har dumpa meg av den grunn. Jeg tuller litt og sier at han må gi meg kyssetimer og lære meg hehe. Jeg har kanskje blitt bedre. Anonymkode: 61903...c8b
Hengebukksvinet Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 35 minutter siden, MarshOfDecay skrev: Jeg tenker at den skikkelige klineperioden går over temmelig raskt og at det da blir mer av "kosekyss". Da har det ikke så mye å si at han ikke er så flink til akkurat å kline. Spesielt ikke hvis alt annet stemmer Tenkte det samme...driver ikke å kliner i åresvis😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå