Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Blir smårar .... hvorfor klarer jeg ikke kaste litt . Sliter meg ut på all den ryddinga ! Tips takk ? Anonymkode: 46cb6...ce5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Eeeeeh. Gi bort til UFF? Anonymkode: d60aa...692
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Ehhh vet 🙈 men blir så veldig grådig 🙈 mye merketøy. Ubrukt med lapper osv. Må ta meg sammen. Slutte å shoppe hvertfall. Får bare gi alt til UFF og fortrenge at jeg har sløst så mye Anonymkode: 46cb6...ce5
Lille krøll Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Hva med bruktbutikker hvor du selger på kommisjon?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 Prøv ALLE klærne du har. Gi bort alt som ikke passer, eller er fint. Slutt å shoppe, det er det mest miljøskadelige du gjør Anonymkode: 8e9f4...451
DetYrer Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 Selg på finn, da kan du få igjen noe av det du har brukt på det også Så kan du prøve å overbevise deg selv om at det på én eller annen måte skader miljøet eller noe, kanskje du slutter med det da.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Hver gang du får lyst å shoppe, så husk deg selv på at det du shopper må ryddes! Anonymkode: ab803...7a3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 Var som deg, inntil jeg skjønte hvor dumt det var. Leste noen ryddebøker og ryddet skapet etter det. Stilte meg to spørsmål for hvert eneste plagg: trenger jeg det? Elsker jeg det? Var det ja på begge fikk det bli. 70% er borte (gitt bort, også dyre merkeklær med lappen på). Deilig å åpne skapet og alt har sin plass. Det rare er at jeg ikke kjøper klær lenger. Trenger heller ikke lete etter noe å ha på, og alt jeg har i skapet vet jeg sitter bra på og er plagg som jeg føler meg fin i. Anonymkode: c7df1...335
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Jeg opplever det samme. Jeg har tatt grep og gitt mye til Fretex og så har jeg solgt noe til ei venninde. Nå har jeg shoppestopp til minimum apr, og har lastet ned Tise-appen hvor jeg ser hvor mye penger jeg har spart, samt vann, kjemikalier og CO2. Etter shoppestoppen så er planen 1 plagg inn, 1 plagg ut. Anonymkode: feecc...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå