Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Jeg trodde isofix kun var for maks 18 kilo?? Anonymkode: ef88d...a7d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Barn i beltestol festes jo med bilens sikkerhetsbelte uansett, så isofixen må jo enten være en ekstra sikkerhet eller for at setet ikke skal trenge å festes med belte når det står tomt i bilen? Jeg vet ikke, bare gjetter. Men noe mindre trygt kan fry jo ikke være, for de barnet festes jo på samme måte uansett. Anonymkode: 0f93e...687
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Barn i beltestol festes jo med bilens sikkerhetsbelte uansett, så isofixen må jo enten være en ekstra sikkerhet eller for at setet ikke skal trenge å festes med belte når det står tomt i bilen? Jeg vet ikke, bare gjetter. Men noe mindre trygt kan fry jo ikke være, for de barnet festes jo på samme måte uansett. Anonymkode: 0f93e...687 Ja, stod bla.a. at det er for at setet skal sitte uansett om ungen er i setet eller ikke. Anonymkode: ef88d...a7d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, stod bla.a. at det er for at setet skal sitte uansett om ungen er i setet eller ikke. Anonymkode: ef88d...a7d Da fant du jo svaret 🙂 Anonymkode: 0f93e...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå