Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Har en kjole i skapet, mange år gammel - men kun brukt 2-4 ganger... Fra HM. Tror den kostet 199 kroner Men jeg synes den er fin, og den ser ut som en selskapskjole i stoffet. Ensfarget. Kan noen "se" at den er en billig kjole mest sannsynlig? Jeg tenkte at nå kan jeg spare 1000 kroner på å ikke kjøpe en dyr selskapskjole Anonymkode: 75d13...fd3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 DEN SKAL BRUKES I BRYLLUP... Jeg er gjest. Anonymkode: 75d13...fd3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Does anyone really care?? Er den hel og ren, kan du vel bruke den. Anonymkode: f311b...4aa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Slapp av. Hva så at noen skulle se at den ikke kostet mye? Det vesentlige e at du kler den. Venninnen min hadde foresten stort bryllup, men hadde ikke lyst til å bruke masse penger på brudekjole. Hun endte med en hvit kjole fra cubus til under 300,- og hun var kjempefin. Anonymkode: 93817...732
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Does anyone really care?? Er den hel og ren, kan du vel bruke den. Anonymkode: f311b...4aa JA Anonymkode: 75d13...fd3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 De som bryr seg om slike ting er mennesker jeg uansett ikke ønsker å omgås, så akkurat det ville jeg gitt fullstendig blaffen i. Jeg ser ikke forskjell, stort sett, på dyre og billige klær og sko, men jeg vet at noen personer gjør det. Av dem er det også noen som bryr seg, men det er disse jeg styrer unna. Anonymkode: 52d7a...fde
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Folk bryr seg som regel mere om hvordan de selv ser ut enn hvordan andre ser ut. Om den ser ut som en selskapskjole, så er det en selskapskjole. Prisen er uviktig! Anonymkode: 35a56...a8c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Jeg ser ofte om det er billig eller ikke. Når det er sagt så betyr ikke billig stygg og simpel. Jeg er kjoledama i gjengen. Elsker kjoler og synes du skal ta på deg noe DU føler deg vel og fin i. Og at kjolen er billig gjør jo ingenting. En av mine favoritt hverdagskjoler er fra H&M og den er 12 år gammel. Kostet 75 på salg. Har faktisk byttet glidelås i den en gang. Det tåler vask på vask og er like fin. Anonymkode: bdc3e...dc0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 Tror det er få som ser det. Og du kan nok fint bruke den. Jeg er veldig glad i kjoler til hverdags, og liker de best i gode materialer. Og man finner og enkle hverdagskjoler i dårlig materiale til 2000 kr og. Er ikke alltid at dyrere pris tilsvarer bedre kvalitet. Anonymkode: 0e572...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå