Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #26 Skrevet 1. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja vet ikke hvor mange cm som er normalt, men min er vel kanskje 7cm? Så kanskje litt over normalen. Kan lett komme i klem om jeg sykler, feks så andre stillinger som funker bedre, som feks doggy, siden det da ikke kommer så I klem eller får gnagsår. Anonymkode: b6975...6c9 Wow, 7 cm lang? Da er den vel nesten som en liten penis da... Anonymkode: 2496c...8e5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #27 Skrevet 2. september 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Wow, 7 cm lang? Da er den vel nesten som en liten penis da... Anonymkode: 2496c...8e5 Så utrolig slem du er det er ikke en liten penis, nei. Hvor lang er din klitoris liksom? Anonymkode: b6975...6c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #28 Skrevet 2. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig slem du er det er ikke en liten penis, nei. Hvor lang er din klitoris liksom? Anonymkode: b6975...6c9 Dessuten er det bare når den er ute, bare så det er sagt. Går ikke rundt med 7cm løst hele tiden liksom. Anonymkode: b6975...6c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #29 Skrevet 2. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig slem du er det er ikke en liten penis, nei. Hvor lang er din klitoris liksom? Anonymkode: b6975...6c9 Unnskyld, var ikke meningen å såre deg, jeg bare lurer på hvordan du måler den, eller hvordan den ser ut. Min er ikke lang, den er det bare der, som en liten knapp liksom... Anonymkode: 2496c...8e5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #30 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld, var ikke meningen å såre deg, jeg bare lurer på hvordan du måler den, eller hvordan den ser ut. Min er ikke lang, den er det bare der, som en liten knapp liksom... Anonymkode: 2496c...8e5 Åh, ok takk for det. Altså, ser kanskje ut som en knapp om jeg ikke er tent? Men om jeg drar "forhuden" tilbake, eller hva jeg kan kalle det, den lille hetten, så kommer den ut og da kan jeg måle den. Er jeg tent så kommer den ut av seg selv. Anonymkode: b6975...6c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #31 Skrevet 2. september 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, ok takk for det. Altså, ser kanskje ut som en knapp om jeg ikke er tent? Men om jeg drar "forhuden" tilbake, eller hva jeg kan kalle det, den lille hetten, så kommer den ut og da kan jeg måle den. Er jeg tent så kommer den ut av seg selv. Anonymkode: b6975...6c9 Hva? 🤔 dette skjønte jeg lite av. Kommer klitorisen din ut 7 cm? Den kan svulme opp litt men det gjør den kanskje mer hoven enn lang. Men hvis den kommer ut når du er tent, hvordan kan den komme i klem når du sykler? Anonymkode: afbfd...f3d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #32 Skrevet 2. september 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva? 🤔 dette skjønte jeg lite av. Kommer klitorisen din ut 7 cm? Den kan svulme opp litt men det gjør den kanskje mer hoven enn lang. Men hvis den kommer ut når du er tent, hvordan kan den komme i klem når du sykler? Anonymkode: afbfd...f3d Presset rundt området gjør at den kommer litt ut blir ikke tent av å sykle altså Ja, om jeg trykker den helt ut så er det ca 7cm.er det så unormalt?? Nå blir jeg nervøs her. Kan ikke du trykke din ut? Anonymkode: b6975...6c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #33 Skrevet 2. september 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Presset rundt området gjør at den kommer litt ut blir ikke tent av å sykle altså Ja, om jeg trykker den helt ut så er det ca 7cm.er det så unormalt?? Nå blir jeg nervøs her. Kan ikke du trykke din ut?  Anonymkode: b6975...6c9 Oi, unnskyld, det er ikke meningen å få deg til å føle deg annerledes, jeg vet ikke hvordan andre har det, men min klitoris er liten og kommer så vidt ut når jeg klemmer rundt. Dessuten må jeg stimulere rundt, ikke rett på, det gjør bare vondt. Anonymkode: b25a6...0f3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #34 Skrevet 2. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Presset rundt området gjør at den kommer litt ut blir ikke tent av å sykle altså Ja, om jeg trykker den helt ut så er det ca 7cm.er det så unormalt?? Nå blir jeg nervøs her. Kan ikke du trykke din ut?  Anonymkode: b6975...6c9 Nei; min klitoris kan ikke trykkes ut. Den kan eksponeres litt mer ved å holde hetten bakover men den er fortsatt som en liten «knapp». Aldri hørt om en klitoris som kan trykkes ut? Mulig det er jeg som er helt annerledes her. Anonymkode: afbfd...f3d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #35 Skrevet 2. september 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Presset rundt området gjør at den kommer litt ut blir ikke tent av å sykle altså Ja, om jeg trykker den helt ut så er det ca 7cm.er det så unormalt?? Nå blir jeg nervøs her. Kan ikke du trykke din ut?  Anonymkode: b6975...6c9 Ingenting å være nervøs for. Hos noen kvinner er den knapt synlig, hos andre sitter klitorishetten «løsere», og det er dermed enklere å eksponere hele klitorisen. «Normal» range er alt fra 1cm til 6-7cm, og forskning viser at kvinner med «lengre» klitoris ofte har lettere for å oppnå orgasme Anonymkode: 15475...413
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #36 Skrevet 2. september 2019 På 1.9.2019 den 9.28, Anonym bruker skrev: Dere er seriøst ekle. Skjerp deg!!! Anonymkode: 190ed...da4 haha, bare fordi de ikke liker det samme som deg som ikke kan snakke om sex? Anonymkode: 3bed7...065
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #37 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ingenting å være nervøs for. Hos noen kvinner er den knapt synlig, hos andre sitter klitorishetten «løsere», og det er dermed enklere å eksponere hele klitorisen. «Normal» range er alt fra 1cm til 6-7cm, og forskning viser at kvinner med «lengre» klitoris ofte har lettere for å oppnå orgasme Anonymkode: 15475...413 Min klitt er liten og jeg kommer på under 1 minutt😉😉 om jeg vil😋 Anonymkode: 2d767...b3f
Gjest Antarctica Skrevet 2. september 2019 #38 Skrevet 2. september 2019 På ‎01‎.‎09‎.‎2019 den 9.28, Anonym bruker skrev: Dere er seriøst ekle. Skjerp deg!!! Anonymkode: 190ed...da4 Er det ekkelt å ha sex?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #39 Skrevet 3. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Min klitt er liten og jeg kommer på under 1 minutt😉😉 om jeg vil😋 Anonymkode: 2d767...b3f Å, så godt du fikk fram det, da er sikkert hele forskninga feil! Anonymkode: 5357b...819
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #40 Skrevet 3. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Min klitt er liten og jeg kommer på under 1 minutt😉😉 om jeg vil😋 Anonymkode: 2d767...b3f Av det du ser eller hele greia? Den går som regel mye lenger enn man tror, det er bare ikke alle som kan «få ut» hele så den er synlig, du kan derimot kjenne den likevel under hetta og oppover mot sprekken/venusberget. Nå må vi kvinner også huske på at klitoris faktisk ikke bare er en rett strek/en knapp, den går i en opp/ned Y som greiner seg på hver side av åpningen. Den vokser også hele livet Anonymkode: 15475...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå